عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش مدیران هنرستان های کشاورزی کشور در گنبد برگزار می شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس:

همایش مدیران هنرستان های کشاورزی کشور در گنبد برگزار می شود

همایش مدیران هنرستان های کشاورزی کشور در گنبد برگزار می شود

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس درجلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان از برگزاری همایش سراسری مدیران هنرستان های کشور در گنبد خبر داد و گفت: برگزاری این همایش فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت های بخش کشاورزی این شهرستان است و رایزنی های لازم برای حضور وزیر آموزش و پرورش در این همایش انجام می شود.

مهندس عبدالقدیر کریمی به دستورالعمل جدید ساماندهی نیروی انسانی درمدارس نیز اشاره کرد و افزود: برخی اشکالات و معایب این دستورالعمل برای تصمیم گیری به مقامات استانی ارائه می شود.
وی با قدردانی از تلاش های اداره سواد آموزی گنبدکاووس، به مشکلات و دغدغه مردم برای ثبت نام در مدارس نیز اشاره کرد و گفت: مسائل و مشکلات این حوزه درجلسه آینده شورای آموزش و پرورش با جدیت پیگیری می شود.
فرج الله رزاقی نیز دراین جلسه گفت: این همایش با هدف تولیدی محور کردن هنرستان های کشاورزی با حضور معاونینی از دو وزراتخانه جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش برگزار می شود.
وی با اشاره به دستورالعمل جدید ابلاغی طرح ساماندهی نیروی انسانی در مدارس برای سال تحصیلی 98 - 97، افزود: براین اساس ساماندهی مدیران و معلمان مدارس حداکثر تا 20 شهریور و ساماندهی معاونین مدارس از 20 شهریور به بعد انجام می شود.
سیدصالح رفعتی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز در این جلسه گفت: در طرح اوقات فراغت دانش آموزی تابستان امسال تاکنون حدود هفت هزار نفر در رشته های قرآنی، ورزشی، فرهنگی و هنری ثبت نام کرده و در کلاس ها حضور دارند.
حاجی قربان شیری قابوس رییس اداره سواد آموزی گنبدکاووس نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از امتحانات سوادآموزان این اداره درسال 96 گفت: از مجموع یک هزار 856 ثبت نام کننده در دوره های سه گانه سوادآموزی، تحکیم و انتقال، یک هزار و 84 نفر آنان معادل 54 درصد در امتحانات پایان دوره قبول شدند.

همایش مدیران هنرستان های کشاورزی کشور در گنبد برگزار می شود

 

همایش مدیران هنرستان های کشاورزی کشور در گنبد برگزار می شود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 733
  • کد خبر : 47472