عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدارس هیأت امنایی کلاله حذف می شوند

فرماندار کلاله:

مدارس هیأت امنایی کلاله حذف می شوند

مدارس هیأت امنایی کلاله حذف می شوند

فرماندار کلاله از حذف 6 مدرسه هیات امنایی این شهرستان خبر داد و گفت : این مدارس به دلیل عدم توانایی والدین دانش آموزان در پرداخت شهریه حذف می شوند.

'نصرت برزگر' روز دوشنبه در جلسه شورای آموزش وپرورش کلاله، افزود: پس از انجام کارشناسی لازم، حذف مدارس هیات امنایی به آموزش وپرورش استان گلستان پیشنهاد خواهد شد.

رئیس شورای آموزش و پرورش گفت : با توجه به شرایط موجود در منطقه و واقعیتها ، مدارس هیئت امنایی در منطقه با رعایت موازین و دستورالعمل ها امکان پذیر نیست .
مدیر آموزش و پرورش کلاله نیز با اشاره به مشکلات موجود در مدارس هیات امنایی شهرستان، گفت: با توجه به توان مالی مردم این منطقه، پرداخت شهریه توسط اولیای دانش آموزان به مدارس امکان پذیر نیست.
'اسماعیل تقی زاده ' افزود: سرانه دانش آموزان نیز براساس قوانین و موازین خاصی پرداخت می شود و مدیریت قادر به افزایش سرانه این مدارس نیست و این موضوع باعث بروز مشکلات زیادی در این واحدهای آموزشی شده است.
وی همچنین به کمبود فضای آموزشی در این شهرستان اشاره کرد وگفت: با توجه به وضعیت معیشتی و اقتصادی خانواده ها، کمبود فضای آموزشی و تراکم بالای دانش آموزان در کلاس ها، مدارس هیات امنایی نمی تواند کمک حال مناسبی برای آموزش و پرورش کلاله باشد.
در شهرستان 110 هزار نفری کلاله 21 هزار دانش آموز در 201 آموزشگاه مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم و 187 فضای آموزشی و حدود 1500 معلم مشغول تحصیل هستند.

مدارس هیأت امنایی کلاله حذف می شوند

 

مدارس هیأت امنایی کلاله حذف می شوند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 1005
  • کد خبر : 4926