عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای اداری شهرستان کلاله برگزار شد


جلسه شورای اداری شهرستان کلاله برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرستان کلاله برگزار شد

جلسه شورای اداری کلاله با حضور حمیدی فرماندار شهرستان و مدیر عامل گاز استان و سایر اعضا در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;محمد حمیدی فرماندار کلاله در شورای اداری با تبریک ایام هفته وحدت گفت: هر چه در جامعه وحدت و همدلی تقویت شود،اقتدار و قدرت ملی کشور در جهان فزونی می یابد.
حمیدی در ادامه به میزان بهره مندی مردم شهرستان از نعمت انرژی گاز اشاره کرد و اعلام کرد: با وجود ۳۰۵۴۸ مشترک روستایی و شهری، بیش از ۹۶ درصد جمعیت شهرستان از نعمت گاز برخوردارند.
فرماندار کلاله گفت: هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری دو شهر کلاله و شهر فراغی به همراه یکصد روستا از انرژی پاک گاز استفاده می کنند.
رئیس شورای اداری کلاله گفت: انشاءالله تلاش می شود برای جمعیت ۳۹۸۳ نفری ۱۳ روستای باقی مانده در استفاده از نعمت گاز کاری انجام دهیم ،ضمن اینکه سعی بر این است اهالی روستای سوار وسط در ایام الله فجر امسال صاحب گاز شوند.
فرماندار کلاله در ادامه از مدیران خواست: ضمن بررسی سیستم گرمایشی اداره خود از هم اکنون برنامه صرفه جویی مصرف انرژی در فصل سرما را داشته باشند
محمد رحیم رحیمی مدیرعامل شرکت گاز استان در شورای اداری کلاله با اعلام این خبر گفت:شرکت گاز استان 74 میلیارد تومان از مشترکین طلب دارد که حدود ۲۵ درصد از این بدهی مربوط به مشترکین خانگی و ۷۵ درصد بدهی دیگر مربوط به ادارات و نهادها،سی ان جی ها و کارخانه های صنعتی و تولیدی است.
مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به وضعیت مصرف گاز در فصل سرما اظهار داشت: هر درجه سردتر شدن هوا، سه درصد مصرف گاز را افزایش می دهد.
رحیمی تصریح کرد: کاهش یک درجه دمای محیط منزل و... ،شش درصد مصرف گاز را کاهش می دهد؛ که این موجب کاهش ده درصدی هزینه گاز مصرفی را به همراه دارد.

جلسه شورای اداری شهرستان کلاله برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرستان کلاله برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرستان کلاله برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 485
  • کد خبر : 53709