عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برنامه های چله انقلاب، رویکرد بصیرت افزایی داشته باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ترکمن:

برنامه های چله انقلاب، رویکرد بصیرت افزایی داشته باشد

برنامه های چله انقلاب، رویکرد بصیرت افزایی داشته باشد

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان ترکمن گفت: برنامه های چله انقلاب، رویکرد بصیرت افزایی داشته باشد و نسبت به سال های گذشته با وضع و کیفیت بهتری برگزار شود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن, محمدجواد زنگانه معاون فرماندار در جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن که روز پنج شنبه 22 آذر در محل فرمانداری برگزار شد؛ اظهار کرد: ما بایستی به دنبال افزایش بصیرت نوجوانان و جوانمان باشیم تا بدانند چرا انقلاب کردیم از این رو  برنامه های چله انقلاب با رویکرد خلاقانه و نوآورانه باشد.
وی افزود:  انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود، ما نه برای نان و نه برای آب انقلاب کردیم.
زنگانه با اشاره به قیام امام حسین (ع) و ایستادگی ایشان در مقابل دشمنان اسلام، گفت: مبارزه و ایستادگی مقابل استکبار هزینه دارد، زمانی که سرسپردگی استکبار کنار گذاشته  شود به مذاق آن ها خوش نمی آید و شرایط را دشوار می کنند.
وی تصریح کرد: کشور ما انقلاب ما در سال 1357 خط بطلانی به خواسته های امریکا و دیگر ایادی استکبار کشید و تحریم ها شروع شد چرا که مبارزه همیشه هزینه دارد.
وی با بیان این که خداوند در قرآن مدام به پیامبر می گوید" نماز بخوان زکات بده" گفت: این امر اهمیت موضوع را نشان می دهد و در خصوص انقلاب هم ما نیاز به تذکر و مرور اهداف و برنامه ها داریم.
 معاون فرماندار افزود: برنامه های گرامیداشت دهه فجر بایستی به سوالات پاسخ دهد، این که چرا انقلاب کردیم و در قبال این انقلاب و شهدا که برای من و شما جان عزیزشان را دادند چه وظایفی داریم و تاکید کرد: باید برای رضایت شهدا تلاش کنیم گره ای از کار مردم باز کنیم.
زنگانه در پایان اظهار کرد: حسب تکلیف انقلابی و هم حسب امور عقلانی و منطقی، ان شاا.. جشن هایی در شهرستان برنامه ریزی و برگزار خواهیم کرد تا دشمنان اسلام روز به روز از براندازی نظام جمهوری اسلامی ناامید و ناامیدتر شوند.
گفتنی است این جلسه با محوریت تدوین و ارائه برنامه های شاخص چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گروه کاری سلامت با موضوع طرح سلامت سالمندان و گروه کاری اشتغال جهت برنامه ریزی برگزاری کارگاه آموزشی کسب و کار در فضای مجازی با حضور مسئولین و نمایندگان دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار شد.

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .