عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جشن دستاوردهای چله انقلاب با محوریت گازرسانی در شهرستان آزادشهر برگزار شد

با حضور فرماندار؛ بخشداران و سایر روسای ادارات؛

جشن دستاوردهای چله انقلاب با محوریت گازرسانی در شهرستان آزادشهر برگزار شد

جشن دستاوردهای چله انقلاب با محوریت گازرسانی در شهرستان آزادشهر برگزار شد 

مراسمات جشن چله انقلاب با حضور "سید رسول حسینی" فرماندار، محمودرضا پژوهش بخشدار مرکزی و سایر روسای ادارات شهرستانی با محوریت اقدامات حوزه برق رسانی در محل سالن اجتماعات اداره برق شهرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ؛ حسینی فرماندار در این جلسه با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در سال ۹۸ حدود ۱۲ میلیارد تومان برای روستاهای فاقد گاز اعتبار در نظر گرفته شده است که تقریبا برای هر خانوار ۱۱ میلیون تومان هزینه  دارد که دولت پرداخت می کند.
وی افزود: با تخصیص این اعتبار و گازرسانی به 9 روستای بخش چشمه ساران جشن گازرسانی به همهم نقاط شهرستان را برگزار خواهیم کرد که این مهم از برکات بی نظیر دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
در ادامه سرایلو رییس اداره گاز شهرستان آزادشهر ضمن تشکر از حضور مهمانان اظهار کرد: یکی از نعمت های بی بدیل خداوند نعمت استفاده از گاز است که به عنوان سوختی پاک مور استفاده همه قرار می گیرد.
وی افزود: گاز کشی روستای خوش ییلاق با اعتبار دو میلیارد و پانصد میلیون تومان  که هر برای هر خانوار حدود ۶ میلیون تومان هزینه در برداشت که دولت پرداخت کرده است.
 

ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 354
  • کد خبر : 55812