عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حرکت جهادی سپاه در امدادرسانی به مناطق سیل زده کشور سبب اقتدار ایران اسلامی شد

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس :

حرکت جهادی سپاه در امدادرسانی به مناطق سیل زده کشور سبب اقتدار ایران اسلامی شد

حرکت جهادی سپاه در امدادرسانی به مناطق سیل زده کشور سبب اقتدار ایران اسلامی شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در جلسه بررسی مشکلات ساخت و سازهای واحدهای مسکونی سیل زده در گنبد کاووس اظهارکرد: حرکت جهادی،بسیجی و الهی سپاه در امدادرسانی به مناطق سیل زده در سطح کشور سبب اقتدار  ایران اسلامی شد و انگیزه مدیران را برای مدیریت صحیح تقویت کرد.
مهندس عبدالقدیر کریمی افزود: یکی از درخشان ترین و بی نظیرترین فعالیت سپاه در زمان وقوع سیل بود که بی ادعا و بدون حاشیه وارد میدان شده و وقت قلبی برای مردم و دلگرمی برای دستگاه های اجرایی بود.
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر همکاری و کمک همه دستگاه ها و مردم در کمک به سیل زدگان خاطرنشان کرد: همه ما باید دستورات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار قرار داده و با کمک هم در یک حرکت جهادی کار بازسازی و تعمیر واحدهای مسکونی را با وقت بیشتری ادامه دهیم.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس تشکیل کار گروه سیل را از ضروریات دانست و تاکید کرد: هر یک از دستگاه های اجرایی یک نیرو زبده و با تجربه خود و در صورت امکان معاون را به عنوان نماینده تام اختیار به کار گروه معرفی کنند ضمن اینکه خود مدیران بر کار بازسازی و مرمت نظارت داشته باشند.
کریمی افزود: باید از ظرفیت بسیج کارگری و دیگر دستگاه های اجرایی مانند اداره مالیات،صنعت معدن تجارت و اداره تعاون و کار استفاده کنیم تا عملکرد خوبی را در این حوزه داشته باشیم.
فرمانده سپاه گنبدکاووس گفت:تاکنون بیش از 45 واحد مسکونی خسارت دیده ناشی از سیل مرمت شده و تا 10 روز آینده نیز تعمیرات 45 واحد مسکونی دیگر به اتمام رسیده و آماده بهره برداری می شود.
سرهنگ رمضانعلی قاسم پور اظهارکرد: بسیاری از پایگاه های مقاومت بسیج کار بازسازی و مرمت واحدهای مسکونی سیل زده شهرستان را آغاز کردند. سپاه و بسیج دست در دست دیگر مسئولان و مردم از ساعات اولیه وقوع سیل در منطقه برای کمک حاضر شدند.
وی با بیان اینکه سپاه امام رضا(ع ) استان خراسان رضوی به عنوان استان معین به مردم سیل زده گنبدکاووس  کمک می کند افزود: استان معین کار مرمت و بازسازی را در دهستان های" باغلی مرامه""قوچمراد"،"آق آباد"و"سلطانعلی" را آغاز کرده و اگر شرایط فراهم شود در روستاهای "کرند" و"آی تنر" هم اقدامات بازسازی و مرمت را انجام می دهد.
فرمانده سپاه گنبدکاووس تصریح کرد: طرح ملی همبستگی جهادی در سطح استان و شهرستان با شعار هر مسجد یک خانه آغاز شده است و امید داریم بازاریان و تولیدکنندگان در کنار مردم و مسئولان قرار گرفته و کار بازسازی و مرمت را انجام دهند.
وی ادامه داد: همه مسئولان،مردم و کارگران از اقشار بسیجی هستند و تلاش می کنیم با همبستگی و تعامل یکدیگر بتوانیم 90 پروژه را در شهرستان احداث کنیم.
سرهنگ قاسم پور گفت: هر بازاری و مردم عادی در هر حد توان خود برای ساخت واحدهای مسکونی سیل زده کمک کند تا این واحدها قبل از فصل سرما بازسازی و مرمت شود.

حرکت جهادی سپاه در امدادرسانی به مناطق سیل زده کشور سبب اقتدار ایران اسلامی شد

 

حرکت جهادی سپاه در امدادرسانی به مناطق سیل زده کشور سبب اقتدار ایران اسلامی شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 388
  • کد خبر : 64033