عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رشد و توسعه شهر کردکوی مستلزم مشارکت جدی مردم این شهر است

فرماندار کردکوی:

رشد و توسعه شهر کردکوی مستلزم مشارکت جدی مردم این شهر است

رشد و توسعه شهر کردکوی مستلزم مشارکت جدی مردم این شهر است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی؛ نخستین نشست مشترک اعضای "انجمن احیای توانمندیهای کردکوی" با ابراهیم قدمنان فرماندار کردکوی بر گزار شد.

در این نشست پس بیان نقطه نظرات هر یک از اعضای این انجمن پیرامون مسائل و مشکلات شهرستان و بویژه شهر کردکوی وچگونگی احیا و بهرمندی از ظرفیتهای این شهرستان ؛ فرماندار کردکوی با اشاره اتفاقات ومجموعه پیگیری های و اقدامات صورت گرفته در یکسال و نیم گذشته در سطح شهرستان گفت: انجام بموقع و کم هزینه امور شهرستان مهمترین هدف مجموعه مدیریت شهرستان است.وی با اشاره به وقوع سیل اخیر در سطح شهرستان اظهار داشت؛ شهرستان کردکوی نخستین شهرستانی بود که پرونده های خسارت دیدگان ناشی از سیل را جهت تعیین تکلیف به استان ارسال کرد و بر این اساس با ادامه پیگیریهای صورت گرفته ، ۹میلیارد تومان در بخش کشاورزی و ۳۶ میلیارد تومان در بخش مسکن اعتبار به شهرستان اختصاص یافت که به خسارت دیدگان واگذار یا در حال واگذاریست. وی افزود؛ در راستای احیای ظرفیتهای بلقوه شهرستان برای زهکشی ۳۰۰۰ هکتار از بهترین اراضی کشاورزی کردکوی در چهلدین اعتبار جذب شد.
فرماندار کردکوی در بخش دیگری از صحبتهایش با اشاره به اینکه در این مدت در شهر کردکوی متاسفانه اتفاق خوبی که مطابق شان شهروندان شریف کردکویی باشد نیفتاد، گفت: رشد و توسعه شهر کردکوی مستلزم مشارکت جدی مردم این شهر است.
وی با توجه به اعتبارات تخصیص یافته به شهرداری، مجموعه خدمات صورت گرفته در شهر کردکوی را رضایت بخش ندانست و تصریح کرد؛ میتوان با بهره گیری از امکانات و ظرفیتهای گوناگون بویژه در گردشگری شهر کردکوی خدمات شایسته ای به این مردم شریف و بزرگوار کردکوی نمود.  
 

رشد و توسعه شهر کردکوی مستلزم مشارکت جدی مردم این شهر است

 

رشد و توسعه شهر کردکوی مستلزم مشارکت جدی مردم این شهر است



ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 324
  • کد خبر : 64051