عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فروش نایلون پلاستیکی در نانوایی سطح شهرستان آزادشهر ممنوع شد

فرماندار آزادشهر؛

فروش نایلون پلاستیکی در نانوایی سطح شهرستان آزادشهر ممنوع شد

فروش نایلون پلاستیکی در نانوایی سطح شهرستان آزادشهر ممنوع شد

 فرماندار آزادشهر در کارگروه ساماندهی امور آرد و نان شهرستان گفت: با توجه به مشکلات بهداشتی ناشی از استفاده نایلون پلاستیکی برای نگهداری نان گرم، از روز شنبه 7 دی ماه هرگونه استفاده نایلون پلاستیکی در کلیه نانوایی های سطح شهرستان آزادشهر ممنوع اعلام شد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ صبح امروز چهارشنبه 4 دی ماه، سید رسول حسینی در جلسه کارگروه ساماندهی امور آرد و نان فرمانداری گفت: اتحادیه خبازان باید نظارت های فنی و کارشناسی خود را برای افزایش کییت و جلوگیری از کاهش وزن چونه و افزایش قیمت های غیر متعارف و غیر قانونی افزایش دهد.
و افزود: کمیته ای متشکل از فرمانداری، صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه خبازان برای نظارت بر نانوایی های روستاهای شهرستان فعال و گزارش های ماهیانه خود برای جلسات کارگروه ساماندهی ارسال نماید.
حسینی فرماندار فروش نایلون دلاستیکی در نانوایی های سطح شهرستان را ممنوع اعلا کرد و افزود: با توجه به مطالعات و تحقیقات انجام شده در حوزه بهداشتی و درمانی نگهداری نان گرم در نایلون های پلاستیکی خطر آفرین می باشد به همین جهت از این فروش نایلون پلاستیکی در نانوایی ها ممنوع و به جای آن از کیسه های پارچه ای استفاده خواهد شد.
 

فروش نایلون پلاستیکی در نانوایی سطح شهرستان آزادشهر ممنوع شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 263
  • کد خبر : 68926