عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مسیری که رهبری ترسیم کرده اند سرلوحه کار ما خواهد بود

فرماندار کلاله:

مسیری که رهبری ترسیم کرده اند سرلوحه کار ما خواهد بود

 مسیری که رهبری ترسیم کرده اند سرلوحه کار ما خواهد بود

فرماندار کلاله در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: مسیری که رهبری ترسیم کرده اند، سرلوحه کار ما خواهد بود.

نصرت برزگر تاکید کرد: رشد و تقویت نظام اسلامی را در مسیری که رهبر معظم انقلاب اسلامی ترسیم کرده اند، سرلوحه کارمان قرار می دهیم.

وی خطاب به دست اندرکاران دستگاههای اجرایی گفت: همه ما بدهکار و مدیون خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و مردم هستیم براین اساس تلاش کنیم در عمل همدلی و همزبانی را نشان دهیم.

فرماندار کلاله با تبریک روز ارتش اظهار کرد : ارتشیان درسالهای دفاع مقدس با تقدیم شهدا، ایثارگران ، همگام با سایر نیروهای مسلح، تلاش های ارزنده ای در دفاع از سر حدات کشور و ارزش های انقلاب اسلامی داشتند.

فرماندارکلاله افزود : براساس ارزیابی های صورت گرفته و توانمندیهای حاکم، ارتش ایران ازقوی ترین نیروهای مسلح منطقه است.

برزگر در ادامه برگزاری انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی را از مهم ترین موضوع های سالجاری دانست و گفت: دولت و دستگاههای اجرایی بعنوان مجری و برگزارکننده امین و امانت دار انتخابات از تمام ظرفیت های خود دربرگزاری سالم انتخابات استفاده خواهند کرد.

مسیری که رهبری ترسیم کرده اند سرلوحه کار ما خواهد بود

امام جمعه کلاله گفت : اگر توانسته ایم قدرت های بزرگ را پشت میز مذاکره قرار دهیم، ناشی از پشتیبانی های همین ملت بوده است.

 وی نگرش ها و هدایت های مقام معظم رهبری را در رسیدن به حقوق ملت ایران در مذکرات هسته ای موثر دانست و گفت: دنیا فهمید موضوع هسته ای در ایران مطالبات مردمی است که این ملت با حضور یکپارچه درراهپیمایی ها و اجتماعات بزرگ بر احقاق حقوق هسته ای خودتاکید داشته اند.

 حجت الاسلام و المسلمین رضا کشیری خطاب به مدیران گفت: برای ایجاد همدلی و هم زبانی ملت ودولت، در رسیدگی به امور مردم کوشش کنید.

 وی همچنین گفت: مدیران اجرایی بر اساس آموزه های دینی حق مدار باشند و برپایه قانون عمل کنند.

مسیری که رهبری ترسیم کرده اند سرلوحه کار ما خواهد بود

 رییس بیمارستان رسول اکرم(ص) گزارشی از فعالیت های این بیمارستان را در تعطیلات نوروزی بیان کرد و گفت: در 15 روز تعطیلات نوروزی94، 8هزارو161نفرمراجعه کننده برای ویزیت ودریافت سایرخدمات به اورژانس بیمارستان مراجعه کرده اندکه از این تعداد772نفربستری شده اند.

 دکترعبدالرحیم پالیده افزود: افزود در این مدت 34نفر اعزامی به بیمارستانهای گنبدکاووس داشته ایم و مابقی نیز در این بیمارستان بستری وخدمات دریافت داشته اند.

 وی اعلام کرد: در روزهای آینده یک دستگاه سونوگرافی مجهزبا 2 میلیاردو500 میلیون ریال هزینه و یک دستگاه اکسیژن ساز با هزینه ای بالغ بر 4 میلیارد ریال در بیمارستان رسول اکرم(ص) به بهره برداری خواهد رسید.

 رییس بیمارستان کلاله گفت: متاسفانه مراجعات به بیمارستان زیاد و محیط برای بستری کم است،امیدواریم باعنایت و توجه دانشگاه علوم پزشکی استان و خیرین، بخش نیمه تمام بیمارستان نیز تکمیل شود تاخدمات شایسته تری به مردم منطقه ارائه شود.

مسیری که رهبری ترسیم کرده اند سرلوحه کار ما خواهد بود

در ادامه استیری رئیس هلال احمر کلاله با اشاه به اهم اقدامات هلال احمر در ستاد سفرهای نوروزی گفت: ما در این 15 روز در مجموع 2 پایگاه امداد و نجات یکی در شهر کلاله و دیگری در دو راهی چاتال داشتیم که بصورت شبانه روز به مسافرین خدمات رسانی می کردیم

مسیری که رهبری ترسیم کرده اند سرلوحه کار ما خواهد بود

امام جمعه اهل سنت بخش پیشکمر کلاله نیز گفت: امروز عربستان بجای بمباران مردم بی دفاع یمن به مشکلات کشورش بپردازد.

 آخوند محمدامین آدینه بابیان اینکه مردم یمن بسیار مورد توجه و احترام رسول اکرم(ص) بوده است،افزود: اما امروز عربستان برخلاف این موضوع، با بمیاران مناطق مسکونی به کشتار مردم بی دفاع یمن به خصوص کودکان وزنان مبادرت می ورزد.

در پایان جلسه به ستادها و کمیته های برتر (دهیاری برتر و گردشگری زیارتی) ستاد سفرهای نوروزی در شهرستان هدایایی به رسم یادبود اهدا شد .

مسیری که رهبری ترسیم کرده اند سرلوحه کار ما خواهد بود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 966
  • کد خبر : 8009