عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای زکات شهرستان آزادشهر برگزار شد


جلسه شورای زکات شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه شورای زکات شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه هماهنگی شورای زکات شهرستان آزادشهر به منظور تعیین و تکلیف در خصوص نحوه جمع آوری زکات گندم و فطره و استقرار پایگاههای جمع آوری در عید سعید فطر در دفتر امام جمعه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، ملک حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر در این جلسه بیان داشت : قطعا انجام این کار خیر و خداپسندانه و شرایط شکلی آن بایستی به خوبی و شایستگی اجرا شود ، اما نظارت بر این قسمت هم باید از طریق مبادی ذی ربط و دستگاههای مرتبط با دقت انجام بگیرد .

فرماندار آزادشهر گفت : شورای زکات در بخش های تابعه برابر ساختار ابلاغی باید با محوریت بخشدارایها اجرایی شود و در جمع آوری زکات فطره با رعایت پروتکل های بهداشتی هماهنگی متقابل با کمیته امداد و بهزیستی وجود داشته باشد .

وی بیان داشت : در خصوص استقرار و محل جمع آوری زکات فطره در سطح شهرستان اطلاع رسانی لازم از طریق کانال های خبری و فضاهای مجازی صورت بگیرد .

گفتنی است در ابتدای جلسه حجت الاسلام شهابی امام جمعه آزادشهر در سخنانی با اهمیت شمردن این روزهای معنوی بیان داشت:  این جلسه احیاء احکام الهی است و قبولی زکات به خمس دادن است.

امام جمعه آزادشهر بیان داشت : اولویت تقسیم زکات فطر برای فقرا است. وظیفه کسانی که خدا بهشون جایگاه داده احیاء زکات و امر به معروف است.

  

جلسه شورای زکات شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

جلسه شورای زکات شهرستان آزادشهر برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 381
  • کد خبر : 82711