عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سامانه جامع خدمات ازدواج با محوریت استان گلستان در کشور راه اندازی می شود

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس:

سامانه جامع خدمات ازدواج با محوریت استان گلستان در کشور راه اندازی می شود

سامانه جامع خدمات ازدواج با محوریت استان گلستان در کشور راه اندازی می شود

معاون اسناندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس خبر داد: سامانه جامع خدمات ازدواج با محوریت استان گلستان در کشور راه اندازی می شود که رونمایی از آن در پویش ملی جوانان با حضور مجازی وزیر ورزش و جوانان انجام می شود.

مهندس عبدالقدیر کریمی در جلسه ستاد ساماندهی جوانان با موضوع ازدواج اظهار کرد: هدف اصلی از تشکیل این جلسه در شرایط قرمز کرونایی، آغاز و شروعی برای حرکت پویش ازدواج با محوریت جوانان و استفاده از ظرفیت های مختلف مانند استانداری و فرمانداری ها و حمایت خیرین در تهیه اقلام مورد نیاز جوانان است.

وی تصریح کرد: تلاش داریم تا با ایجاد فضای مشارکت عمومی بتوانیم امکانات و اقلام مورد نیاز را تهیه کنیم.
وی ادامه داد: با همکاری و مشارکت خیرین و آستان قدس رضوی سال گذشته کمک هزینه ازدواج برای 50 زوج و تهیه جهیزیه برای هفت زوج فراهم و این زوجین به خانه بخت رفتند.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان گفت: با توجه به شیوع کرونا و وضعیت قرمز در بیشتر نقاط استان هزینه برگزاری جشن ملی ازدواج صرف تهیه جهیزیه برای جوانان نیازمند می شود.
ساسان معین اظهار کرد: با هدف تمرکز زدایی از مرکز استان در راستای برنامه های مهم کشوری، سومین پویش ملی اردواج جوانان در هفته ازدواج در گنبدکاووس برگزار می شود.
وی تصریح کرد: انتظار داریم همه دستگاه های اجرایی در استان، فرمانداری های شهرستان های مختلف، شهرداری ها، ائمه جمعه و خیرین استان در این پویش حضور فعال داشته و گام های ارزشمندی بردارند.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان گفت: هر ساله جشن ملی ازدواج در گلستان برگزار می شد که امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و ارائه خدمات بهتر و بیشتر به جوانان هزینه برگزاری جشن ملی ازدواج صرف تهیه جهیزیه برای جوانانی که توانایی تهیه جهیزیه را نداشته و ازدواج آنها به تاخیر افتاده می شود.
سال گذشته آستان قدس و خیرین شهرستان گنبدکاووس در کمک هزینه 50 زوج مشارکت داشتند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 272
  • کد خبر : 84659