عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید مدیران آژانس_های گردشگری کشور عراق از سایت پروازی فلای لند و بومگردی بهشت پاقلعه


بازدید مدیران آژانس_های گردشگری کشور عراق از سایت پروازی فلای لند و بومگردی بهشت پاقلعه

 بازدید مدیران آژانس_های گردشگری کشور عراق از سایت پروازی فلای لند و بومگردی بهشت پاقلعه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامیان ، مدیران  آژانس های گردشگری کشور عراق از سایت پروازی فلای لند و بومگردی بهشت پاقلعه با حضور صادقلو فرماندار، قندهاری معاون گردشگری استان گلستان، حصارنوی رئیس اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رامیان بازدید کردند.

در این بازدید صادقلو فرماندار ضمن خوش آمدگویی به این گروه و بیان توانمندی ها و استعدادهای خدادادی شهرستان رامیان  و وجود زیرساخت های مناسب در راستای توسعه گردشگری و سرمایه‌گذاری  و جذب گردشگر از تورهای گردشگری کشور عراق برای بازدید ار رامیان دعوت نمودند.

سایت پرواز فلای لند واقع در روستای گردشگری الهادی رامیان از جاذبه‌های گردشگری ورزشی استان گلستان است که در ۸ کیلومتری جنوب شرقی رامیان قرار دارد.

این سایت استاندارد و مجهز به چمن مصنوعی با ارتفاع ۴۳۰ متر از سطح دریا در چهار فصل سال، علاقمندان زیادی از  داخل و خارج از کشور را برای پرواز‌های آموزشی، انفرادی و تفریحی به سمت خود جلب می‌کند.

سایت فلای لند به لحاظ توپوگرافی منطقه، طبیعت چشم نواز و امنیت کافی، تجهیزات لازم و چمن مصنوعی یکی از بهترین و پرطرفدارترین سایت‌های پروازی ایران است.

یکی از زیر ساخت های مناسب در روستای پاقلعه، بوم گردی زیبای بهشت پاقلعه به مدیریت آقای سمیعی است که مکانی مناسب و مطمئن برای اقامت گردشگران می باشد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 357
  • کد خبر : 87665