عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » میز خدمت در روستای ابوذر ۲ گنبدکاووس تشکیل شد


میز خدمت در روستای ابوذر ۲ گنبدکاووس تشکیل شد

میز خدمت در روستای ابوذر ۲ گنبدکاووس تشکیل شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر مطالبه گری صحیح توسط روستاییان افزود: درب ادارات به روی مردم باز است و برای ارائه خدمت بهتر به همراه تعدادی از روسای ادرات در یکی از روستاها حضور پیدا می کنیم و در غالب میز خدمت با مردم دیدار و مشکلات آن روستا را احصاء و رسیدگی می‌کنیم .
مهدی دهرویه تصریح کرد: شاید همه مشکلات روستاییان بسرعت حل شدنی نباشد به واسطه اینکه در طول سالیان شکل گرفته است اما سعی میکنیم با مردم با مشکلات روبرو شویم و در جهت حل آنها تلاش کنیم.
وی در خصوص مشکلات آب روستا نیز اظهار کرد: با وجود اینکه بهره مندی از آب را حق روستاییان می دانیم اما کشت شالی در این منطقه ممنوع است.
وی افزود: با کشت شالی آبی برای آیندگان باقی نخواهد ماند و استفاده از آب کشور را با بحران مواجه می کند.
فرماندار ویژه با اشاره به مشارکت کم روستاییان در تزریق دوز دوم و سوم کرونا گفت: هرکس که تاکنون واکسن کرونا دریافت نکرده است باید با مسوولیت پذیری بیشتر در قبال خود، خانواده و جامعه، واکسن کرونا را تزریق کند.
وی با تأکید بر اینکه برای افراد کم توان و ناتوان، گروه های سیار آمادگی به درب منازل مراجعه می کنند تا این افراد از واکسیناسیون عمومی بازنمانند، گفت: برای روستاهاطرح خانه به خانه هم انجام میشود.
دهرویه افزود: باید همچنان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه جدی داشته باشیم و با خودداری از حضور در دورهمی ها و تجمع و رعایت دیگر اصول بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری، از ابتلا به کرونا جلوگیری کنیم.
وی همچنین گفت: با توجه به ابلاغ آیین‌نامه اعطای تابعیت ایران به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی اخذ شناسنامه برای فرزندان  آنان فراهم شده است لذا با مراجعه به سایت اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری نسبت به ثبت نام و اخذ نوبت و تکمیل پرونده اقدام و منتظر می مانند تا آنها را فراخوان و مراحل بعدی طی شود.   


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 581
  • کد خبر : 91322