عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به مناطق مرزی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس خبر داد:

اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به مناطق مرزی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان

اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به مناطق مرزی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان

 معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس اظهار داشت: آب شرب و برق از مهمترین مطالبات روستاییان است که در این راستا ۲۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان گلستان برای آبرسانی به مناطق مرزی اختصاص یافته است.

مهدی دهرویه در محل استقرار میز خدمت در روستای داشلی برون که با حضور شادمهر نماینده مجلس، میرنیا معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه ، اصالتی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه ، بابایی نژاد بخشدار ، صابری رییس بنیاد مسکن، مدیر آبفا، محبی مدیر اوقاف و سپاه برگزار شد با دعوت مردم به صرفه جویی آب از افزایش ناوگان آبرسانی به روستاهای فاقد آب خبر داد و افزود: تعداد بیشتری تانکر به مجموعه ناوگان آبرسانی به روستاها اضافه خواهد شد.
وی با اشاره به اقدام دولت در طرح هدفمندی یارانه ها و حذف ارز ترجیحی تصریح کرد: اجرای این طرح در نهایت به نفع قشر کم بضاعت خواهد بود.
وی از به نتیجه رسیدن تلاشها برای بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی خبر داد و با تاکید بر مطالبه گری درست مردم افزود: در راستای مبارزه با فساد و عهدی که با نظام و رهبری و مردم بستیم در راه مبارزه با فساد و زیاده خواهی منفعت طلبان در حوزه های گونا‌گون به ویژه تقسیم آب و حوزه آردو نان اقداماتی را آغاز کردیم که نتایج خوبی در بر داشته است.
وی هدف از استقرار میز خدمت را دسترسی آسان مردم به مسئولان عنوان کرد و با تقدیراز تلاشهای نماینده مجلس افزود: تلاش داریم خادم خوبی برای مردم باشیم.

اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به مناطق مرزی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان




ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 234
  • کد خبر : 93764