عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استقبال وتشییع پیکر مطهر شهید گمنام در علی آبادکتول

با حضور مردم ولایتمدار

استقبال وتشییع پیکر مطهر شهید گمنام در علی آبادکتول

استقبال وتشییع پیکر مطهر شهید گمنام در علی آبادکتول

آئین استقبال وتشییع پیکر یک شهید گمنام دفاع مقدس در شهرستان ولایتمدار علی آبادکتول با حضور خانواده های معظم شهداء ،فرماندار،ائمه جمعه و جماعت ،فرماندهان نظامی وانتظامی ، جمعی از مسئولین ادارات ونهادها ، بسیجیان واقشار مختلف مردم برگزار شد.

ابراهیم احمدی فرماندار با تاکید بر اینکه شهدای خوشنام چراغ راه هدایت و بشارت هستند، افزود: شهدا با نثار همه هستی خود در راه خدا این حقیقت را ثابت کردند که برای حریت، آزادگی، حق و حقیقت باید از تمام دارایی خویش گذشت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراسم استقبال و تشییع این شهید صبح روز جمعه 2 دی ماه از ورودی شهر فاضل آباد آغاز وپس از تشییع و وداع در مسجد جامع شهرمذکور به مصلی امام رضا (ع) علی آبادکتول منتقل و پس از برگزاری نماز عبادی ،سیاسی الهی جمعه ، با مداحی مداحان اهل بیت عصمت وطهارت بر روی دوش عاشقان شهید وشهادت تشیع گردید.
فرماندار علی آبادکتول در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از حضورپرشکوه مردم ولایتمدارشهرستان در این مراسم، اظهار کرد: ازخودگذشتگی، استقامت و ایثار شهدا، آرامش و اقتدار امروز ایران را رقم زده است؛ از این رو شهدا، وارثان به حق انقلاب اسلامی هستند. مقام عالی دولت در شهرستان اظهار داشت شهیدان دفاع مقدس سند حقانیت، افتخار، ایثار و فداکاری و مظلومیت ملت قهرمان ایران و انقلاب اسلامی هستند زیرا این شهیدان با تکیه بر نیروی ایمان به سوی جبهه‌ها شتافتند و با دست خالی در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند.

استقبال وتشییع پیکر مطهر شهید گمنام در علی آبادکتول


استقبال وتشییع پیکر مطهر شهید گمنام در علی آبادکتول

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .