عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ترویج آموزش‌های فنی و حرفه ای از ضرورت های امروز کشور است


ترویج آموزش‌های فنی و حرفه ای از ضرورت های امروز کشور است

 

ترویج آموزش‌های فنی و حرفه ای از ضرورت های امروز کشور است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان با هدف تخصیص اعتبارات عمرانی در حوزه آموزش های مهارتی با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان؛ حمزه کرایلو گفت: در این دیدار در خصوص تخصیص اعتبارات مورد نیاز جهت احداث و تکمیل پروژه های عمرانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که مقرر شد از محل دوم اعتبارات تملک سرمایه ای، بخشی به خرید و بروزرسانی تجهیزات در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان تخصیص پیدا کند.
وی ادامه داد: با توجه به میزبانی استان گلستان در برگزاری مسابقات بین المللی دوستانه مهارت در سال آینده، همراهی و هم افزایی تمامی دستگاه های اجرایی در برگزاری مطلوب و شایسته ضروری است.
سیدمهدی مهیائی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان نیز در سخنانی اظهار داشت: نقش و اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در توسعه اقتصادی در کشورهای توسعه شناخته شده است، به گونه ای که بسیاری از کشورها برای ایجاد تحول در توسعه اقتصادی به عنوان پیشران توسعه پایدار، اقدام به اصلاح ساختار آموزشی خود می کنند.
وی در پایان افزود: حوزه عمرانی استانداری در خصوص تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل پروژه ها و خرید تجهیزات آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مساعدت لازم را انجام خواهد داد.


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .