عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرزندان را کارمند تربیت نکنیم، کار آفرین تربیت کنیم

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان:

فرزندان را کارمند تربیت نکنیم، کار آفرین تربیت کنیم

فرزندان را کارمند تربیت نکنیم، کار آفرین تربیت کنیم

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با بیان روایتی از امام کاظم (ع) "کسی که دو روز مساوی و یکسان داشته باشد شخص زیانکاری است " و با اشاره به وظیفه مندی مسئولین گفت : نگاه مردم به مسئولین و الگو پذیری آنان از مسئولین بسیار می تواند در زندگی شان مثمر ثمر باشد .

دکتر کلثو غفاری توران در جلسه شورای اداری شهرستان بندرگز خاطر نشان کرد : یکی از دغدغه های الویت دار دولت تدبیر و امید ، ایجاد آرامش در فضای اقتصادی و اجتماعی بوده است که بحمدالله در این زمینه کارنامه دولت درخشان و قابل دفاع است .

وی با اشاره به برنامه های دولت در استیفای حقوق همه ی مردم ایران خصوصاً دربحث توسعه گفت: در بحث توسعه ، سهم زنان، سهم برابر با مردان است ورسیدن به توسعه پایدار بدون حضور زنان مقدور نیست

غفاری با اشاره به فرمایش امام راحل (ره) "زنان را در مقدرات کشور دخالت دهید " گفت : حضرت امام خمینی (ره) فرصت حضور بانوان را در صحنه های مختلف با تمام شرایط دینی و انسانی پایه ریزی نمودند.

وی ادامه داد : لازم است بانوان توانمند شناسایی شوند و به آنها مسئولیت های بیشتری سپرده شود بدون استفاده از نیروی عظیم زنان تلاش جهت رسیدن به توسعه پایدار بیهوده است و مطالعه ی روند رشد کشور های توسعه یافته این مساله را ثابت میکند.

غفاری ضمن اشاره به شعار"هرخانه می تواند یک کارخانه باشد" خاطر نشان کرد : فرزندان را کارمند تربیت نکنیم کار آفرین بار بیاوریم برای استفاده از نیروی عظیم انسانی موجود ،رواج مشاغل خانگی ضروری و از الویت هاست.

وی افزود : ظرفیت صنایع دستی خانگی بالاست باید به دنبال احیاء و شناسایی توانمندی ها و صنایع دستی که به فراموشی سپرده شده باشیم.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری ضمن اشاره به تنوع جاذبه های طبیعی استان گفت : برای رونق گردشگری روستاها را برای بحث بوم گردی آماده سازی کنیم و کلبه های بوم گردی در جلب گردشگران داخلی و خارجی از اهمیت بالایی برخور دار است .

وی یاد آور شد : ضروری است با توسعه تعاونی ها، کیفیت بخشی به تعاونی ها و حمایت از آنها در بحث معیشت مردم تلاش نماییم

دکتر غفاری در بخش دیگری از سخنانش گفت : با هدف ایجاد فضای امید ، کاهش بیماریهای خاص زنان وارتقای سطح سلامت زنان در جامعه ، ساعت ورزش بانوان در ساعات اداری در شهرستانها به اجرا درآید.

وی با اشاره به نزدیک شدن به میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) گفت: در این روز فرخنده که به نام روز دختر نامگذاری شده است لازم است با تدارک بر نامه های فرهنگی مناسب با حضور دختران، مقام آنان را ارج نهیم .

 فرزندان را کارمند تربیت نکنیم، کار آفرین تربیت کنیم


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 934
  • کد خبر : 22054