عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تعیین چشم‌انداز راهی برای پیشرفت و توسعه است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان؛

تعیین چشم‌انداز راهی برای پیشرفت و توسعه است

 

تعیین چشم‌انداز راهی برای پیشرفت و توسعه است
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان گفت: یکی از مزیت‌های موفقیت هر سازمان، داشتن یک چشم‌انداز مشخص برای حرکت به سوی پیشرفت است.
به گزارش پایگاه اطلاع استانداری گلستان؛ حاجی گلدی کر در جمع اعضای شورای راهبردی تدوین سند چشم انداز و برنامه راهبردی استان گلستان در افق 1404 اظهار کرد: سازمان‌های دارای چشم‌انداز فرصت‌محوری را بر مسئله‌مداری ارجحیت داده و سعی بر آن دارند تا با تغییر و بهبود شرایط به سمت موفقیت حرکت کنند.
وی خاطرنشان کرد: داشتن برنامه برای هر سازمانی به عنوان یک استراتژی محسوب شده و در برنامه‌ریزی از جایگاه واکنشی به سمت یک برنامه‌ریزی بروز و فعال حرکت می‌کند.
حاجی گلدی کر بیان کرد: سازمان‌ها برای تحقق اهداف و کسب موفقیت نیازمند تصویری روشن از آینده خود هستند، تصویری که جهت‌گیری آینده سازمان را به روشنی مشخص می‌کند.
وی افزود: در أساس هر نگاه برنامه‌ریزی باید به چهار سوال اساسی پاسخ دهد که سازمان قرار است به کجا برود، چگونه قرار است به هدف برسد، امکانات برای اقدام چیست و چگونه آگاه خواهیم شد که در مسیر حرکت کنیم.
معاون توسعه منابع انسانی استاندار گلستان تصریح کرد: در شورای راهبردی تدوین سند چشم انداز و برنامه راهبردی استان بنا داریم هیات اندیشه‌ورز برای کارگروه‌های سی گانه تعیین کنیم.




 


ارسال کننده خبر : معاونت توسعه مدیریت و منابع
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .