عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کتاب داران در صف مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن هستند

مدیرکل پدافند غیرعامل استان:

کتاب داران در صف مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن هستند

کتاب داران در صف مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن هستند

مدیرکل پدافند غیرعامل استان گفت: کتاب داران در صف مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن قرار دارند.

"قاسم غریب آبادی" در جلسه شورای اداره کل کتابخانه های عمومی استان عنوان کرد: به لطف خدا، استقامت و بردباری مثال زدنی مردم غیور، سایه تهدیدات نظامی برای همیشه از سر کشور برداشته شده است.

وی ادامه داد: برای همین دشمنان قسم خورده انقلاب در قالب جنگ نرم در صدد تضعیف اعتقادات جوانان عزیز هستند که نمونه بارز فعالیت آنها در شبکه های ماهواره ای کاملا مشهود است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان تصریح کرد: روشنگری در رابطه با ابعاد توطئه دشمن بسیار ضروری است و کتاب داران به عنوان یکی از ارکان اصلی حوزه فرهنگ و مطالعه، می توانند نقش بزرگی در این این زمینه ایفا کنند.

وی همچنین با بیان ضرورت تشویق جوانان به مطالعه و افزایش سرانه مطالعه در کشور اشاره کرد و گفت: قدرتهای استعماری همیشه از بی خبری ملت ها برای استثمار آنها استفاده کرده اند که دلیل اصلی آن هم عدم توجه آن ملتها به امر مطالعه و تحلیل مسائل پیرامونی است.

غریب آبادی افزود: از اینرو باید، دست اندرکاران حوزه کتاب با تشویق روزافزون جوانان به مطالعه در حوزه های مختلف آنان را از این آسیب مصون نگه دارند.

وی در پایان آمادگی کامل اداره کل پدافند غیرعامل استان را جهت برگزاری دوره های آموزشی و همچنین ارائه مشاوره های تخصصی ، در این حوزه برای کلیه دستگاههای اجرایی و متقاضیان اعلام کرد.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .