عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توسعه دولت الکترونیک باعث رشد گلستان می شود

ربیعی:

توسعه دولت الکترونیک باعث رشد گلستان می شود

توسعه دولت الکترونیک باعث رشد گلستان می شود

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان گفت: توجه به توسعه دولت الکترونیکی از مهمترین عوامل رشد استان گلستان است.

 محمود ربیعی در سومین جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیکی استان گلستان که روز دوشنبه برگزار شد، گفت: متاسفانه سال ۹۴ با توجه به پایین بودن قیمت نفت و تنش‌های منطقه‌ای سال خوبی از نظر انضباط اقتصادی نبوده و ما نتوانستیم بودجه‌ای مناسب در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات داشته باشیم که این امر موجب کاهش سرعت رشد در این حوزه شده است.

 وی ضمن تاکید بر توسعه دولت الکترونیکی در استان گفت: کارگروه توسعه دولت الکترونیکی استان، پایه و اساس تمام کارگروه‌های استان در تمامی شاخه‌ها به حساب می‌آید و با توسعه و رشد دولت الکترونیک تمامی کارگروه‌ها رشد کرده و در نتیجه استان رشد می‌کند، پس توجه به این شاخص از مهمترین عوامل رشد استان است.

 ربیعی در خصوص توسعه دولت الکترونیکی استان افزود: سال ۹۵ سال شروع برنامه ششم توسعه است که محوری‌ترین حرکت استان توسعه دولت الکترونیکی است و باید در برش استانی برنامه ششم توسعه مدنظر قرارگیرد.

 وی اضافه کرد: در سال ۹۵ بخش اعظمی از اختیارات دولت به دستگاههای استانی واگذار می‌شود تا سرعت حرکت توسعه استان‌ها افزایش یابد.

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان در ادامه گفت: از این رو دفاتر پیشخوان،ICT های روستایی و ... همه پازل‌های نقشه راه هستند که باید مدنظر قرارگیرند و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان باید با تمام توان این نقشه راه را هدایت کند.

 توسعه دولت الکترونیک باعث رشد گلستان می شود

 

توسعه دولت الکترونیک باعث رشد گلستان می شود

 

توسعه دولت الکترونیک باعث رشد گلستان می شود


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 1209
  • کد خبر : 18552