عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام استاندار گلستان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن


پیام استاندار گلستان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن

پیام استاندار گلستان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن

استاندار گلستان در  پیامی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) ، روز زن و روز مادر را به تمامی مردم استان خصوصا زنان و مادران شریف استان تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان متن کامل پیام دکتر علی محمد زنگانه، به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

بر اساس مبانی دینی و فرهنگی جایگاه زنان در ایران اسلامی همواره رفیع بوده و نگاه  امامین انقلاب و علمای گرانقدر اسلامی پاسداشت و تقدیر از مقام والای زنان و مادران بوده است
آنچه حقیقت جایگاه زنان را در جمهوری اسلامی ایران به منصه ظهور می گذارد نگاه برابر حاکمیت در تمامی زمینه هاست و شاید در کمترین حکومتی در دنیا بتوان چنین نگاه متعالی را یافت ، آنجا که مقام معظم رهبری مدظله العالی می فرمایند : در زمینه‌ی مسائل معنوی، زنان جزو پیشگامان حرکت معنوی انسان به سوی پیشرفت‌ها هستند.
زنان در جامعه اسلامی توانسته اند همراه و همپای مردان در مسیر رشد و پیشرفت تلاش کنند و در تمامی عرصه های انقلاب، دفاع مقدس ، تولید، تجارت، سازندگی، جنگ نرم و توسعه ایران اسلامی نقش بی بدیل خود را ایفا کنند و به تعبیر متعالی حضرت امام خمینی(ره) : از دامن زن ، مرد به معراج می رود.
اینجانب ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت صدیقه کبری ، فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز پاسداشت مقام زن و مادر را به تمامی زنان با ایمان، غیور و سلحشور استان ، امیدوارم در سایه همت و غیرت مردان و زنان این سرزمین بتوانیم شاهد رشد و پیشرفت نگارستان ایران باشیم

علی محمد زنگانه
استاندار گلستان

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .