عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اقتصاد دیجیتال ابزاری برای مهار تورم


اقتصاد دیجیتال ابزاری برای مهار تورم

 اقتصاد دیجیتال ابزاری برای مهار تورم

 

مدیرکل ارتباطات و فناوی اطلاعات استان گلستان اقتصاد دیجیتال را ابزاری ضروری برای توسعه اقتصادی استان و افزایش سهم تولید ناخالص داخلی دانست.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، سید حامد قدس علوی در نشست برنامه ریزی توسعه اقتصاد دیجیتال استان گفت: بر اساس سند چشم‌انداز افق 1404 کشور، دستیابی به جایگاه برتر اقتصادی، علمی و فناوری در سطح منطقه به‌عنوان هدف اصلی در نظر گرفته شده که تحقق این امر، بدون توسعه و ارتقاء اغلب بخش ها به ‌ویژه بخش فاوا و شکل گیری اقتصاد دیجیتال بعنوان پیشران توسعه سایر بخش ها میسر نخواهد بود.
وی افزود: حمایت از شکوفایی و رشد کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در راستای توسعه اقتصاد دیجیتال در برنامه سال جاری اداره کل می باشد.
رئیس شورای راهبردی ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اضافه کرد: گلستان نیز به عنوان استانی با ظرفیت های فراوان و زیرساخت های مناسب در حوزه اقتصاد دیجیتال توانسته جایگاه مناسبی را از آن خود کند که ارتقا این جایگاه از مهمترین برنامه های حوزه فناوری اطلاعات در سال جاری می باشد.
سید حامد قدس علوی اظهار داشت: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با افزایش پهنای باند استان، توسعه شبکه ارتباطی فیبر نوری در منازل و کسب و کارها و اجرای طرح های حمایتی از کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات با اعطای تسهیلات کم بهره به فعالان این حوزه در تلاش است تا جایگاه مناسبی در کشورکسب نماید.
 

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس5
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .