عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بخش خصوصی خط مقدم توسعه اقتصاد دیجیتال


بخش خصوصی خط مقدم توسعه اقتصاد دیجیتال

 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان در بازدید از مجموعه آی برند گفت: امروز با همت بخش خصوصی شاهد جایگاه برتر استان در حوزه تجارت الکترونیک هستیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان؛ محمد احمدی اضافه کرد: توسعه ارتباطات روستایی علاوه بر افزایش دسترسی مردم به شبکه ملی اطلاعات زمینه توسعه اقتصادی را در استان مهیا کرده است و کسب و کارهای دیجیتال با استفاده از این زیرساخت ها توانسته اند بیش از پیش به اقتصاد استان کمک کنند.
رئیس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان اظهار داشت: اقتصاد دیجیتال شامل سه لایه اصلی از قبیل هسته، محدود و وسیع است که در همه این ابعاد یعنی زیست بوم، توسعه بازارICT و افزایش میزان اشتغال فعالیت های خوبی انجام شده و در تلاشیم در سالی از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی)که سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین عنوان شده بتوانیم شاهد توسعه بیش از پیش آن باشیم.
وی در ادامه در بازدید از بخش های مختلف مجموعه گفت: امروز باید بیش از هر زمانی به فکر توسعه و رشد باشیم و در مسیر سختی که در پیش داریم با تلاش و صبر بیشتر حرکت کنیم تا بتوانیم شاهد پیشرفت استان و کشور باشیم.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .