عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آموزش و پرورش علاقمند به هدایت دانش آموزان به سمت صنعت گردشگری است

وطنی:

آموزش و پرورش علاقمند به هدایت دانش آموزان به سمت صنعت گردشگری است

آموزش و پرورش علاقمند به هدایت دانش آموزان به سمت صنعت گردشگری است

به گزارش مرکزاطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان ،مدیران کل آموزش و پرورش و میراث فرهنگی استان بایکدیگر دیدار نمودند.

وطنی اظهارداشت: ایجاد فرصت های شغلی در رشته گردشگری ، هتل داری و ... توسعه آن، کمک شایان ذکری به هدایت دانش آموزان برای تحصیل دراین زمینه می کند و آموزش و پرورش استان علاقمند به تربیت نیروی انسانی برای صنعت گردشگری استان است.

وطنی در این دیدار ضمن اشاره به ظرفیت های گلستان در جذب گردشگر و توسعه صنعت گردشگری، آن را مسیری برای خروج از صنعت تک محصولی نفت عنوان نمود و بر تربیت نیروی انسانی متخصص ،برای این صنعت تاکید کرد.

وی بر انعقاد تفاهم نامه ای به منظور بکارگیری پتانسیل های مشترک  در راستای تربیت هنرجویان ماهر در زمینه گردشگری، صنایع دستی و مرمت آثارباستانی متناسب با نیاز استان تاکید نمود.

کریمی مدیرکل میراث فرهنگی استان با تشریح چشم اندازگردشگری استان به ظرفیت های موجود در راستای بازار صنایع دستی سنتی اشاره نمود و افزود: گلستان از قدیم مهد صنایع دستی بوده است و معتقدیم با تقویت آن می توان مسیر توسعه صنعت توریسم را در استان گسترش داد.

وی اذعان داشت: با تشکیل خانه صنایع دستی،موزه روستایی و ثبت جهانی دیوار گرگان  که در استان صورت پذیرفته است نیازمند نیروی انسانی کارآمد هستیم و برای تربیت آن آموزش و پرورش نقش موثری دارد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .