عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرکل ثبت احوال استان گلستان با فرماندار شهرستان مینودشت دیدار کرد


مدیرکل ثبت احوال استان گلستان با فرماندار شهرستان مینودشت دیدار کرد

مدیرکل ثبت احوال استان گلستان با فرماندار شهرستان مینودشت دیدار کرد

 

حمیدرضا  مطیع ،  مدیرکل ثبت احوال استان گلستان بیان داشت : از جمله برنامه هایی که در دستور کار ثبت احوال است ثبت تغییر نشانی می باشد که به صورت جدی پی گیر هستیم و فعالیت هایی در این زمینه صورت گرفته است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ثبت احوال استان گلستان روز یکشنبه 21  آبان 1402 مدیر کل به همراه رییس اداره حراست ثبت احوال استان  با فرماندار شهرستان مینودشت  دیدار و گفتگو کرد.

حمیدرضا مطیع مدیرکل ثبت احوال استان گلستان در دیدار با فرماندار شهرستان مینودشت اظهار داشت : ثبت احوال آمارهایش براساس ثبتی مبنا و از اتقان بالایی برخوردار است.

وی همچنین گفت  : ثبت احوال یک سری اقدامات خوبی در سطح استان در دستور کار دارد که گنجینه مفاخر استان بصورت جدی در حال اجرا می باشد 

در ادامه به ثبت تغییر نشانی پرداخت و گفت : از جمله برنامه هایی که در دستور کار ثبت احوال است ثبت تغییر نشانی می باشد که به صورت جدی پی گیر هستیم و فعالیت هایی در این زمینه صورت گرفته است.

مدیرکل ثبت احوال استان گلستان در ادامه به عملکرد ثبت احوال شهرستان مینودشت اشاره کرد و گفت: عملکرد اداره ثبت احوال شهرستان مینودشت در موضوعات مختلف ثبت احوال عملکرد خوبی دارد.

دیلم کتولی فرماندار شهرستان مینودشت از حسن عنایت مدیر کل ثبت احوال استان گلستان تشکر و قدردانی کرد 

دیلم کتولی  به وقایع حیاتی اشاره کرد و گفت : وقایع حیاتی پنج مورد است، و  مهاجرت به چهار واقعه حیاتی افزوده شده و باید به این مهم با حساسیت بیشتر بپردازیم. 

 

مدیرکل ثبت احوال استان گلستان با فرماندار شهرستان مینودشت دیدار کرد

 


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ثبت احوال استان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .