عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افزون بر 7300 كيلومتر شبكه و 215 هزار انشعاب گاز در سطح استان گلستان نشت‌یابی شد

در 9 ماهه سال 1402 انجام شد:

افزون بر 7300 كيلومتر شبكه و 215 هزار انشعاب گاز در سطح استان گلستان نشت‌یابی شد

 

مدیرعامل شركت گاز استان گلستان گفت: در بازه زمانی 9 ماهه سال 1402 درمجموع 7 هزار 330 كيلومتر شبكه در سطح استان توسط این شركت نشت‌یابی شده است.

 

وی ضمن  افزود: در همین راستا باهمت گروه نشت‌یابی در مدت‌زمانی مذکور تعداد 215 هزار و 300 عددانشعاب گاز نیز مورد نشت‌یابی و ارزیابی قرار گرفت.

علی طالبی ادامه داد: در همین رابطه در نشت هوایی پس از انجام فرآیند مربوطه تعداد 26 هزار و 690 مورد و در نشت زمینی نیز 216 مورد نشت از تأسیسات و تجهیزات گازرسانی رؤیت شده است.

وی همچنین بیان داشت: پس از انجام برنامه نشت‌یابی موارد نشتي و مخاطره‌آمیز و پرخطر را مشخص کرده و آن‌ها را سريعاً به ادارات گازرساني اعلام می نمائیم تا واحدهاي مربوط نسبت به مرتفع شدن آن اقدام کنند.

 

مدیرعامل شركت گاز استان گلستان در ادامه به اهمیت مراقبت از تأسیسات گازرسانی اشاره‌کرده و اظهار داشت: تأسیسات گازرسانی نقش برجسته‌ای در پایداری و استمرار جریان گاز به همراه دارد، لذا نگهداشت و صیانت از این تجهیزات بسیار بااهمیت بوده و چنانچه در این خصوص كوتاهي و غفلت شود صدمات و خسارات فراوان و جبران‌ناپذیر را به همراه خواهد داشت که در این راستا گروه نشت‌یاب شرکت در طول سال برنامه پايش و كنترل منظم و دوره‌ای تأسيسات شبكه و انشعاب گازرا مطابق با استانداردهاي شركت ملي گاز ايران انجام می‌دهند.

 

 

 


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .