عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جاده‌های گلستان آماده میزبانی از مسافران نوروزی است


جاده‌های گلستان آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

جاده‌های گلستان آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: تمامی راه‌های اصلی و فرعی استان با اقدامات و برنامه ریزی‌های صورت گرفته، آماده میزبانی از رانندگان، مسافران و گردشگران نوروزی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، عادل مصدقی با اشاره به برنامه ریزی های نوروزی انجام شده برای نوروز 1403 در جاده های استان، اظهارداشت: همه ساله و در مناسبت های مختلف به خصوص تعطیلات نوروزی شاهد تردد انبوهی از خودروها و مسافران در سطح راه های ارتباطی کشور و استان هستیم که علاوه بر ایجاد ترافیک در راه های ارتباطی موجب سوانح جاده ای بی شماری می شود که متاسفانه آمار تلفات جاده ای آن سال به سال بالاتر می رود.

به گفته وی، با این وجود، متولیان امر از جمله راهداری و حمل و نقل جاده ای برای آماده سازی جاده ها جهت پذیرش این حجم از خودرو و مسافرت ها به صورت شبانه روزی تلاش می کنند.

مصدقی ادامه داد: گلستان به لحاظ موقعیت جغرافیایی و برقراری ارتباط با استان کشور در ایامی مثل تعطیلات نوروزی، میزبان میلیون ها خودرو و مسافری است که علاوه بر گردشگری در استان، از گلستان به سایر استان ها عزیمت می کنند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .