عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همجواري با كشورهاي آسياي ميانه، فرصتی برای توسعه ترانزيت ارتباطات بین المللي

مومنی:

همجواري با كشورهاي آسياي ميانه، فرصتی برای توسعه ترانزيت ارتباطات بین المللي

همجواري با كشورهاي آسياي ميانه، فرصتی برای توسعه ترانزيت ارتباطات بین المللي

 به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان ششمین جلسه شورای راهبردی مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد.

 مدير كل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان در اين جلسه ضمن اشاره به اهميت توجه به اسناد بالادستي در توسعه خدمات ICT استان، تبصره 30 برنامه ششم توسعه در حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات را تشريح نمود و اذعان كرد: بر اساس چهار فصل شبكه، محتوا و خدمات، صنعت و نرم افزار در برنامه ششم، دستگاههاي اجرايي، شركت هاي تابعه وزارت و بخش خصوصي لازم است برنامه هاي خود را در راستاي اين چهار فصل تدوين و اجرايي نمايند.

 دكتر مومني در ادامه با تبيين برنامه سال 1395 وزارت متبوع اضافه كرد: پيش نويس اين برنامه از سوي معاونت برنامه ريزي و مديريت راهبردي وزارت بر اساس اسناد بالادستي تهيه گرديده است كه پس از بررسي و بر اساس عملكرد سال 1394 نهايي خواهد شد و مبناي فعاليت اداره كل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان و ساير دستگاهها و شركتهاي تابعه در سال آينده خواهد بود.

 مدير كل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان با اشاره به همجواري استان گلستان با کشورهای آسیای میانه تاكيد كرد: همسايگي با كشورهاي آسياي ميانه فرصت مناسبي براي تبادل اطلاعات و ترانزيت ارتباطات، افزايش صادرات محصولات حوزه ICT و رونق بخشيدن به اقتصاد ICT استان مي­باشد.

همجواري با كشورهاي آسياي ميانه، فرصتی برای توسعه ترانزيت ارتباطات بین المللي

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل ارتباطات وفناوري اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .