عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیتا سنتر سازمان ملی استاندارد در گلستان راه اندازی می شود


دیتا سنتر سازمان ملی استاندارد در گلستان راه اندازی می شود

دیتا سنتر سازمان ملی استاندارد در گلستان راه اندازی می شود

 مدیر کل استاندارد استان گلستان از راه ­اندازی مرکز سرویس ­دهی دوم سازمان ملی استاندارد در گلستان خبر داد و گفت: این مرکز به عنوان دیتا سنتر و پشتیبان دوم مرکز اصلی در شمال کشور در محل ساختمان آزمایشگاه مرجع این اداره کل فعال خواهد شد.

رئیس مرکز فن آوری اطلاعات و ارتباطات سازمان ملی استاندارد نیز با اشاره به اینکه فضای خاص و برخی زیرساخت ها برای این امر نیاز است توضیح داد: طی بازدیدی که از ساختمان آزمایشگاه مرجع استاندارد گلستان صورت گرفت مکان و تجهیزات این مرکز را برای راه اندازی دیتا سنتر مناسب است.

دکتر رامندی افزود: کارشناسان آی تی سازمان ملی استاندارد در ماه های آتی به گلستان می آیند و بازدیدی تخصصی را از ساختمان مرجع استاندارد استان انجام خواهند داد.

لازم بذکر است ساختمان آزمایشگاه مرجع استاندارد گلستان مهر ماه سال آینده به بهره برداری می رسد.

محمود فرمانی همچنین از امضای تفاهم نامه ای میان اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان گلستان و اداره کل فناوری اطلاعات سازمان ملی استاندارد در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: بر اساس این تفاهم نامه ادارات کل مذکور بسترهای زیرساختی شبکه مورد نیاز را پس از بررسی¬های لازم به صورت تفاهمی فراهم می کنند.

دکتر مومنی مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان گلستان نیز ضمن تشکر از نگاه ویژه سازمان ملی استاندارد به این استان گفت: امید آن داریم که با اجرای این زیرساخت عظیم بتوانیم پشتیبان خوبی برای سازمان ملی استاندارد کشور باشیم.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .