عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انعقاد 15 میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های جویشگر بومی

مومنی خبر داد:

انعقاد 15 میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های جویشگر بومی

 

 به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، دکتر حسین مومنی به نقل از دفتر بررسی‌های اقتصادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از انعقاد 15 میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های ایرانی در قالب طرح جویشگر بومی خبر داد.

 مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان: با بیان اینکه یکی از اهداف مهم طرح جویشگر بومی، شناسایی شرکت‌های فعال در زمینه فناوری اطلاعات و بررسی چالش‌ها و مشکلات این شرکت‌هاست، گفت: این طرح به دنبال کمک به حل مشکلات شرکت‌های فعال در حوزه جویشگر بومی است تا بتوانند به یک سطح بلوغ و استقلال برسند.

 مومنی افزود: هدف بعدی طرح، شناسایی سرویس‌های مورد نیاز مردم در بخش جویشگر و ایجاد و توسعه خدماتی است که در حال حاضر در داخل کشور ارایه نمی شوند. برای این منظور، طی بررسی‌هایی به این نتیجه رسیدیم که طرح جویشگر اولویت‌دارد و لازم است که مطرح شود.

 وی تصریح کرد: بر این اساس، منشور طرح تهیه و نقشه‌راه آن ترسیم شد و با مشخص شدن مسیر، به مستندسازی و سیاست‌گذاری پرداخته سپس، در گام بعدی سرویس‌های ضروری را مشخص کرده و اولویت ارایه آنها نیز در سه سال متوالی تعیین شد.

 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان در ادامه با برشمردن سرویس‌های سال نخست طرح اعم از "جویشگر متنی، سرویس جویشگر تصویری، سرویس جویشگر نقشه و مترجم ماشینی"، گفت: برای شناسایی جامعه کسب‌وکار و فعالان این زمینه فراخوانی داده شد و حدود 93 شرکت در فراخوان شرکت کردند که در یک فرآیند دقیق، شرکت‌ها از جنبه‌های مختلف (توان فنی، توان اجرایی و کسب‌وکار) بررسی شده، از میان 93 شرکت، 71 شرکت حداقل شرایط مشارکت در طرح جویشگر و قابلیت انجام پروژه‌های فراخوان شده را کسب کردند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .