عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب بر اطلاع رسانی و فعالیتهای فرهنگ سازی تاکید کرد


مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب بر اطلاع رسانی و فعالیتهای فرهنگ سازی تاکید کرد

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب بر اطلاع رسانی و فعالیتهای فرهنگ سازی تاکید کرد

 به گزارش روابط عمومی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان در جمع هیئت های بدوی رسیدگی به تخلفات اداری استان بر اطلاع رسانی و فعالیتهای فرهنگ سازی تاکید کرد.

مهندس رحمتی گفت با توجه به اینکه امروز آب به راحتی در دسترس نیست و ما چیزی به نام تولید آب در کشور نداریم باید در کنار آن کار فرهنگی و اطلاع رسانی دقیق انجام شود تا اهمیت این مایه حیاتی بعنوان الویت زندگی مردم قرار بگیرد.

مهندس محمد هادی رحتمی افزود در این راستا گاها شاهد تخلفاتی از سوی برخی از مشترکین هستیم که بطور مثال بحث انشعابات غیر مجاز از قبیل این معضلات است که در سطح استان وجود دارد که ما در صدد رفع مشکلات موجود هستیم.

وی همچنین اظهار داشت سعی می کنیم در مرحله اول با شفاف سازی بخشنامه ها ،قوانین و دستورالعملها مردم را راهنمایی و قانع کنیم که حدوداً 90 درصد مشکلات مشترکین در همان مرحله اول قابل حل است.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان با اشاره به وضعیت تاسیسات موجود استان در زمینه آب گفت اگر با همین وضعیت پیش برود ممکن است طی 5 سال آینده دچار یک چالش و بحران جدی به لحاظ تامین و بازسازی تاسیسات مطابق با افزایش نیاز استان باشیم.

مهندس رحمتی با اشاره به افزایش جمعیت سالانه استان افزود در سطح استان 350 هزار آحاد داریم و در شهر گرگان 68 هزار مشترک که با توجه به رشد 10 درصدی که سالانه به آن اضافه می شود این شرکت را با مشکلات تامین و توزیع آب مواجه ساخته است.

مدیرعامل آبفا گلستان با اشاره به محدودیت های آب شرب استان ادامه داد: وضعیت تنش آبی در استان، عدم توازن میان تولید و مصرف شهری در شرایط حال و آینده، عدم برخورداری بخش شرب از منابع آب سطحی و متکی بودن به منابع آب زیر زمینی و برداشت های بی رویه چاه های کشاورزی و راندمان پایین مصرف آن بخشی از محدودیت ها ی آب شرب استان می باشد.

وی تصریح کرد: محدودیت های مالی، قدمت و فرسودگی شبکه و تاسیسات مرتبط ، عدم تامین اعتبارات تخصیصی برای بازسازی آنها و وقوع خشکسالی های پی در پی از دیگر محدودیت های آب شرب استان است.

 مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب بر اطلاع رسانی و فعالیتهای فرهنگ سازی تاکید کرد

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 471
  • کد خبر : 20435