عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای طرح تاک دانش، توسعه فرهنگ کارافرینی را به دنبال دارد

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان:

اجرای طرح تاک دانش، توسعه فرهنگ کارافرینی را به دنبال دارد

اجرای طرح تاک دانش، توسعه فرهنگ کارافرینی را به دنبال دارد

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: اجرای طرح تاک دانش، منجر به توسعه فرهنگ کارآفرینی در استان می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی گلستان، مهندس امراله عباسی در جمع کارشناسان اشتغال این اداره کل گفت: تاسیس مراکز مشاوره و کارآفرینی در دانشگاه ها در قالب طرح " تاک دانش " باعث توسعه فرهنگ کارآفرینی و تغییر نگرش دانشجویان نسبت به بازار کار و آشنایی آنان با نیازها و فرصتهای شغلی آینده بازار کار استان خواهد شد.

وی افزود: در واقع الگوی تاک دانش مجموعه ای از اقدامات منسجم ، نظام مند و نهادینه است که به آشنایی گسترده و عملی دانشجویان بازار کار و ایجاد تعامل سازنده و کارآمد بین دانشگاه و بازار کار منجر خواهد شد.

مهندس عباسی تاکید کرد: تربیت نیروی انسانی خلاق نوآور و کارآفرین، بسترسازی علمی و عملی برای توانمندسازی، مهارت آموزی و اشتغال پذیری نیروی کار بالقوه (دانشجویان در حال تحصیل)، آموزش مهارتهای کسب و کار و کارآفرینی و کاهش هزینه های معنوی و مادی جستجوی شغل، از جمله مهمترین اهداف مورد انتظار از اجرای موفق این الگو می باشد.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی در ادامه بیان داشت: به حداقل رسانیدن دوران جامعه پذیری فارغ التحصیلان دانشگاهی در بازار کار و حذف هزینه های آماده سازی نیروی کار دانش آموخته برای کارفرمایان از دیگر اهداف مهم اجرای این طرح در استان می باشد.

عباسی در پایان گفت: در همین راستا اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان با همکاری دانشگاه های استان نسبت به ایجاد مراکز مشاوره اقدام نموده است که اولین مرکز با همکاری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گلستان در ساختمان پردیس این دانشگاه راه اندازی شده است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 702
  • کد خبر : 22640