عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برنامه رقابت ورزشکاران گلستانی در المپیک ریو 2016


برنامه رقابت ورزشکاران گلستانی در المپیک ریو 2016

سی و یکمین دوره المپیک تابستانی به میزبانی برزیل از 16 مرداد ماه به صورت رسمی آغاز می شود و ورزشکاران حاضر در دهکده المپیک واقع در شهر ریودوژانیرو تا روز 31 مرداد ماه برای کسب مدال های ارزشمند این رقابت ها با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گلستان :استان گلستان برای نخستین بار حلاوت حضور ورزشکار در این رقابت ها را چشید و 3 ملی پوش رشته های گوناگون خود را برای کسب افتخاری ماندگار و سنجاق شدن به تاریخ نام آوران و ورزشکاران جاودانه استان آماده می کنند.

در المپیک ریو 301 مدال میان ورزشکاران 28 رشته ورزشی توزیع می شود که بیشترین سهم را در این میان دومیدانی و شنا با 47 و 34 مدال طلا در اختیار دارند.

 

قایقرانی

عادل مجللی که به واسطه یک خوش شانسی و اعلام نتیجه مثبت دوپینگ حریفش بخت حضور در این رقابت ها را به دست آورد اولین المپیکی گلستانی است که در ریو به مصاف حریفان خواهد رفت.

رقابت های کانوی یک نفره المپیک که مجللی در این رشته حاضر است روز 17 مرداد ماه از ساعت 16 آغاز خواهد شد.

 

پرتاب چکش

پژمان قلعه نویی ورزشکار جوان و بلند قامت گلستانی که با تلاش فراوان ناشی از حضور در مسابقات متعدد انتخابی موفق به کسب سهمیه حضور در المپیک شد، به دشواری کار خود در این رقابت ها آگاه است.

پرتاب چکش یکی از رشته های لبریز از مدعی است و فاصله پرتاب قلعه نویی با نفرات برتر کار او را برای قرار گرفتن در جمع راه یافتگان به مرحله فینال دشوار می کند.

مسابقات قلعه نویی روز 17 مرداد ماه از ساعت 17 به وقت ایران آغاز می شود.

 

والیبال

فرهاد قائمی پس از رفع دوران مصدومیت به تیم ملی بازگشته و خیال لوزانو سرمربی آرژانتینی تیم ملی را تا حد زیادی راحت کرده است.

دیدارهای تیم ملی والیبال در المپیک برزیل از ساعت 22 و 35 دقیقه 17 مرداد به وقت محلی (6 و پنج دقیقه صبح 18 مردادماه به وقت تهران) و با رویارویی ایران و آرژانتین آغاز می شود.

ایران در مسابقه بعدی در ساعت 17 و 5 دقیقه به وقت محلی (35 دقیقه 20 مردادماه به وقت تهران) با لهستان، ساعت 9 و 30 دقیقه صبح به وقت محلی (17 عصر به وقت تهران) با کوبا، ساعت 9 و 30 دقیقه صبح به وقت محلی (17 به وقت تهران) با مصر و ساعت 15 عصر به وقت محلی (22 و 30 دقیقه به وقت تهران) با روسیه دیدار خواهد کرد.

بر اساس اعلام فدراسیون والیبال در پایان دور مقدماتی از هر گروه چهار تیم به مرحله بعدی صعود می کنند که مراحل بعدی به صورت حذفی برگزار می شود.

مرحله نخست حذفی رقابت های والیبال مردان روز چهارشنبه 27 مردادماه با چهار دیدار پیگیری خواهد شد و تیم های فاتح به مرحله نیمه نهایی صعود می کنند.

مراحل نیمه نهایی و نهایی این رقابت ها نیز روز های جمعه و یکشنبه 29 و 31 مردادماه برگزار خواهد شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .