عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هفتمین جلسه شورای هماهنگی صنعت آب وبرق گلستان برگزار شد


هفتمین جلسه شورای هماهنگی صنعت آب وبرق گلستان برگزار شد

هفتمین جلسه شورای هماهنگی صنعت آب وبرق گلستان برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان گلستان هفتمین جلسه شورای هماهنگی صنعت آب وبرق گلستان با حضور مدیران عامل ، اعضای هیئت مدیره و معاونین و اعضای کانون بازنشستگان صنعت آب و برق استان گلستان به میزبانی شرکت آب وفاضلاب استان گلستان در سالن اجتماعات النگدره گرگان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان گزارش کاملی از اقدامات و برنامه های این شرکت را ارائه کرد.

مهندس محمد هادی رحمتی افزود با توجه ماموریت هایی که صنعت آب و برق در استان دارد با مشکلات و تنگناهایی مواجه هستیم که انءشااله این نشست ها تداوم داشته و در راستای اهدافی که برای این صنعت تعریف شده گام برداریم.

وی در ادامه به برنامه ریزی براي ارتقای هرچه بيشتر جایگاه صنعت آب و برق در سطح استان از طریق ایجاد همدلی و وحدت رویه بین شرکت ها اشاره كرد و گفت : باید تلاش كنيم از تمامی امکانات و ظرفیتهای موجود در جهت ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم بهترین بهره را ببریم.

مدیرعامل شرکت آبفای گلستان با بیان این مطلب که به مسئله آب خیلی بی مهری می شود افزود وقتی صحبت از حمایت از صنعت آب و برق می شود باید افزایش تعرفه ها بصورت یکسان انجام شود تا شرکت ها بتوانند مشکلاتی از قبیل بدهی بین دستگاهی را بدون دغدغه مرتفع نمایند.

مهندس محمد هادی رحمتی تصریح کرد با توجه به تمام مشکلاتی که وجود دارد همه همکاران در سراسر استان از جان خود مایه می گذارند و آبروداری می کنند که این موضوع یک بهایی دارد و باید به گوش مسئولین در وزارت نیرو رسانده شود.

وی در ادامه از مهندس نصیری مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گلستان به جهت همکاری و مساعدت در رفع اتفاق قطع برق تاسیسات و چاه های آب شرکت آب وفاضلاب استان گلستان در ایام سرما و بروز یخبندان اخیر قدردانی کرد .

مهندس علی نظری مدیرعامل آب منطقه ای و رئیس شورای هماهنگی صنعت آب وبرق استان خاطرنشان کرد با دیدگاه خوب کارشناسی و هماهنگ می توانیم برنامه سازنده ایی در استان گلستان به صورت جامع تدوین نماییم و این باعث افزایش قدرت ما در اجرای برنامه ها در آینده خواهد شد.

در ادامه هر یک از مدیران عامل صنعت آب وبرق استان گلستان برنامه ها و دیدگاه های خود را بیان کردند.

 

هفتمین جلسه شورای هماهنگی صنعت آب وبرق گلستان برگزار شد

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 682
  • کد خبر : 28320