عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهترين راه براي پژوهندگي، مطالعه و انس با كتاب است

مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان در مراسم تجلیل از پژوهش‌گران شرق استان بیان نمود:

بهترين راه براي پژوهندگي، مطالعه و انس با كتاب است

بهترين راه براي پژوهندگي، مطالعه و انس با كتاب است

مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان در اولین روز از هفته پژوهش با عنوان "پژوهش، اهمیت و ضرورت پژوهش"، از اعضای کودک و نوجوان امروز مراکز فرهنگی‌هنری کانون به عنوان پژوهش‌گران بزرگ فردا نام برده و یادآور شد: بهترین راه برای پژوهندگی مطالعه و انس و الفت با کتاب است.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، عبدالرحیم‌سیفی مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان در مراسم تجلیل از پژوهش‌گران شرق استان که در مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۲ کانون گنبدکاووس برگزار شد، خوب دیدن و به هرچیز با دید کاوش‌گرانه و پرسش‌گرانه نگاه کردن را در تقویت روحیه پژوهندگی بسیار تاثیرگذار دانسته و تصریح کرد: کودکان و نوجوانان باید خود به دنبال پاسخ سوالات رفته و برای رسیدن به آن تلاش کنند.

وی گفت: برای داشتن اعضایی پژوهنده در مراکز فرهنگی‌هنری باید مربیان ما خود نیز اهل تحقیق و پژوهش بوده تا بتوانند راهنما و هدایت‌گر خوبی برای کودکان و نوجوانان باشند.

این مقام مسوول از برگزاری مراسم تجلیل از اعضا و مربیان پژوهنده در قالب مراسم افتتاحیه و اختتامیه به میزبانی شهرستان‌های گنبدکاووس و گرگان، ببین و بدان و بببین و بیاموز، معرفی شخصیت‌های علمی در قالب نشریه‌نگاری و نشریه‌دیواری، بازدیدهای علمی و طبیعت‌گردی، برپایی کارگاه‌های آموزشی، کنفرانس نجومی، کاردستی‌های علمی، آموزش مجموعه‌داری به کودکان و نوجوانان، مسابقه رباتیک، برگزاری نمایشگاه و کارگاه‌های ابتکار و خلاقیت به عنوان مهم‌ترین برنامه‌های مراکز در هفته پژوهش نام برده و اظهار امیدواری کرد تا با اجرای این برنامه‌ها بیش از گذشته کودکان به انجام فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی علاقه‌مند شوند.
قصه‌گویی علمی و برگزاری کارگاه‌های دانش و خلاقیت، زیست‌شناسی، نوشتن‌ خلاق، نجوم، آزمایشات علمی و برپایی نمایشگاه نشریه‌دیواری از برنامه‌های ویژه این مراسم بود.

هم‌چنین در این مراسم ضمن تجلیل از پژوهش‌گران کودک، نوجوان و مربی حوزه شرق استان از مجموعه مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون شماره ۲ گنبدکاووس، مراوه‌تپه، دلند و کلاله به عنوان برگزیدگان طرح‌های پژوهشی با موضوع نشریه‌دیواری تجلیل شد.

بهترين راه براي پژوهندگي، مطالعه و انس با كتاب است

 

بهترين راه براي پژوهندگي، مطالعه و انس با كتاب است

 

بهترين راه براي پژوهندگي، مطالعه و انس با كتاب است

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .