عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هیچ کشوری بدون استفاده از توان بانوان خود نمی تواند توسعه یابد

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان :

هیچ کشوری بدون استفاده از توان بانوان خود نمی تواند توسعه یابد

هیچ کشوری بدون استفاده از توان بانوان خود نمی تواند توسعه یابد

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان در دیدار با اعضای تیم والیبال بانوان این سازمان گفت : توسعه هیچ کشوری بدون بهره بردن از توان بانوان میسر نمی شود .

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، حسینقلی قوانلو در دیدار با اعضای تیم والیبال بانوان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان که در مسابقات کشوری والیبال بانوان مجموعه صنعت ، معدن و تجارت کشور موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی شدند ، ضمن تبریک این موفقیت به ایشان ، گفت : از حضور و تلاش شما که نام استان گلستان را در سطح کشور مطرح نمودید تشکر میکنم و برایتان در تمامی مراحل زندگی آرزوی موفقیت دارم .

قوانلو گفت : لازم است کارکنان دولت ، ورزش را جزئی از کار و زندگی روزمره خود قلمداد کنند زیرا یکی از مهمترین عوامل سلامتی ، ورزش است و کارمند سالم می تواند خدمات مطلوبتر و بهتری را به مراجعین خود ارائه نماید .

به گفته وی ، یکی از مهمترین عوامل پیشرفت کشورهای پیشرفته دنیا ، استفاده از ظرفیت و توان بانوانشان است و امکان ندارد کشوری بدون بهره بردن از توان و ظرفیت بانوان خود به توسعه دست پیدا کند ، لذا لازم است که در کشور برای استفاده از پتانسیل بانوان برنامه ریزی نمود ، که البته با دستور رئیس جمهور قرار است تا پایان برنامه ششم توسعه 30 درصد بانوان در پست های مدیریتی به کار گرفته شوند ، که این نوید بسیار خوبی برای کشور بویژه بانوان است .

وی با بیان این که بانوان کشور ما بسیار توانمند هستند ، گفت : مشارکت بانوان در بخش های مختلف هیچ منعی ندارد و اتفاقا بانوان در هر بخشی که به کار گیری شده اند بسیار موفق عمل نموده اند ، و کافی است برای مشارکت بیشتر این قشر جامعه فرهنگ سازی لازم صورت گیرد .

گفتنی است در پایان این جلسه از اعضای تیم والیبال بانوان و کمیته ورزش سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد .



نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 517
  • کد خبر : 41628