عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تمام راه هاي روستایی شهرستان آزادشهر آسفالت است

رئیس راه و شهرسازی شهرستان آزادشهر:

تمام راه هاي روستایی شهرستان آزادشهر آسفالت است

رئيس راه وشهرسازي آزاد شهر گفت : در دو بخش مرکزی و چشمه ساران شهرستان آزادشهر 49 روستا وجود دارد که تمام این روستاها از يك جاده آسفالت مطلوب برای تردد بهره مند هستند .

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه وشهرسازي استان گلستان: مهندس امان محمد باشقره در گفت و گو با پايگاه اطلاع رساني اين اداره كل با اشاره به وضعیت جاده های آسيب ديده از سیل افزود: در سیلاب های سالجاري و گذشته برخی از راه ها و ابنیه شهرستان دچار خرابی هایی شده است که با مشاهدات میدانی هزینه ترمیم آن بالغ بر 50 میلیارد ریال برآورد و گزارش لازم برای تخصیص بودجه لازم به فرمانداری شهرستان ارائه شد.
وی با اشاره به فعالیت های عمرانی انجام شده بیان کرد: اداره كل راه وشهرسازي استان گلستان  در سال هاي اخير بیشترین تمرکزرا برای بالا بردن سطح کیفی جاده های روستایی گذاشته كه دراین راستا می توان به ترمیم ابنیه و بهسازی جاده های تیل آباد به کاشیدار و راه روستایی وطن به نرگس چال با اعتبار سه میلیارد و 870 میلیون ریال اشاره نمود.
وی افزود: احداث ابنیه فنی در محور روستای قورچای به تاتار علیا ( احداث پل باکسی 3 متری ) با اعتبار یک میلیارد و 63 میلیون ریال در ادامه همین فعالیت ها صورت پذیرفت.
رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان آزادشهر گفت: این اداره در امور شهری هم فعالیت های پر رنگی داشته و می توان به محوطه سازی و دیوار کشی بطول 1150 متر برای مسکن مهر آزادشهر و همچنین راه اندازی کلیه آسانسورهای فاز سوم مسکن مهر این شهرستان اشاره کرد.
باشقره گفت: برای حل مشکل آب شرب مسکن مهر شهرستان آزاد شهر این اداره با واگذاری یک قطعه زمین به مساحت بیش از یک هزار متر مربع به اداره آب و فاضلاب کمک شایان توجهی نمود.
رییس اداره راه و شهرسازی آزادشهر با اشاره به اهمیت جاده مواصلاتی آزادشهر به خوش ییلاق خاطرنشان کرد: بهسازی محور آزادشهر به خوش ییلاق با هدف افزایش ایمنی و کاهش تصادفات در حال انجام است.
وی خاطرنشان کرد: بهسازی این محور بر شاخصه های اجتماعی، اقتصادی، توریستی و صنعتی گلستان و نیز از لحاظ حمل کالاهای ترانزیتی همچون محصولات کشاورزی، معدنی و عبور مسافران تاثیر بسزایی خواهد داشت .

وي پيك ترافيكي بالا، کوهستانی بودن و دارا بودن شیب تندو عرض كم در برخي از قسمت هاي محور ، وعدم همکاری صاحبان اراضی برای آزادسازی حریم راه اين محور را از جمله مشكلات مهم در اجراي اين پروژه عنوان نمود. .
باشقره با اشاره به تعطیلات نوروز افزود: محورهاي مواصلاتي شهرستان آزادشهريكي از  مسیر هاي اصلی تردد مسافران در استان گلستان محسوب می شود و در ایام نوروز از بار ترافیکی سنگینی برخوردار است و توصيه ميشود در اين ايام استفاده كنندگان از راهها و مسافرين عزيز و هم استانيهاي گرامي در حين تردد قوانين راهنمايي و رانندگي را رعايت تا از اتفاقات ناگوار جلوگيري شود .

شهرستان 85 هزار نفری آزادشهر با حدود 98 کیلومتر راه اصلی و بین شهری و 129 کیلومتر راه روستایی در شرق استان گلستان قرار دارد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه وشهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .