عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان: 676 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی برای روستائیان گلستانی در سال 96 برگزار گردید


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان: 676 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی برای روستائیان گلستانی در سال 96 برگزار گردید

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان: 676 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی برای روستائیان گلستانی در سال 96 برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، سیدعلیرضا حسینی طلب مدیرکل استان از فراگیری 676 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی روستائیان استان گلستان خبر داد.

بنابراین گزارش، حسینی طلب با اشاره به ماده 27 برنامه ششم توسعه، گفت: اگر قرار است نسبت به آموزش صد هزار نفر از روستائیان و عشایر بعنوان عناصر پیشرو و تسهیل گر در زمینه برنامه ریزی محلی، توسعه فعالیت های اقتصادی و برنامه های فرهنگی، بهبود خدمات رسانی، جلب مشارکت های مردمی قدم برداشته شود آموزش های فنی و حرفه ای نقش ارزنده ای در تحقق آنها می تواند داشته باشد.

وی در بخش دیگر تصریح کرد: در حوزه روستایی 319 دوره در 121 حرفه برای 5 هزار و 212 نفر با حجم 676هزار نفر ساعت برگزار شدکه نسبت به مدت مشابه سال گذشته بالغ بر 10 درصد رشد را تجربه می کنیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در پایان اظهار داشت: با توجه به اسناد بالادستی و هم افزائی دستگاه های اجرائی مرتبط با حوزه روستائی و برنامه ریزی راهبردی از حیث ارائه خدمات به جامعه روستائی می توان اقتصاد روستا را متحول کرد نیاز سنجی و امکان سنجش آموزش مهارتی حوزه روستائی با اتکاء به توان روستائیان بدین منظور برنامه ریزی شده است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .