عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل کمیته مقابله با تحریم در سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان


تشکیل کمیته مقابله با تحریم در سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان

تشکیل کمیته مقابله با تحریم در سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان از تشکیل کمیته مقابله با تحریم در سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، حسینقلی قوانلو در نخستین جلسه کمیته مقابله با تحریم سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان گفت : باستناد ابلاغیه وزیر صنعت ، معدن و تجارت مبنی بر نهاد سازی و ایجاد ساختار هوشمند مقابله با تحریم ، اولین جلسه کمیته مقابله با تحریم سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان با موضوع آشنایی با اهداف کمیته و شناسایی واحدهای تولیدی نیازمند حمایت تشکیل گردیده است .

قوانلو با بیان این که ما نباید اجازه دهیم هیچ واحد تولیدی بر اثر تاثیرات ناشی از تحریمها دچار رکود و یا تعطیلی شود ، گفت : لازم است کلیه معاونتهای سازمان نسبت به شناسایی واحدهایی که برای تولید نیاز به واردات دارند اقدام و میزان نیاز آنها را مشخص نمایند ، تا بتوانیم برنامه ریزی خوبی برای حل مشکلات آنها داشته باشیم .

وی افزود : تا شروع دور دوم تحریم ها که از پانزدهم آبان ماه با تحریم کشتیرانی و بیمه آغاز خواهد شد فرصت داریم تا نیاز وارداتی واحدهای تولیدی را حل نمائیم و از اینرو تولید کنندگانی که تولید آنها وابسته به واردات مواد اولیه و یا ماشین آلات است باید هر چه سریعتر نیازهایشان برای مدت زمان بیشتری را تامین نمایند .

به گفته قوانلو ، اتحادیه اروپا اعلام کرده شرکتهای اروپایی که بخواهند به تبعیت از تحریم های آمریکا روابط خود را با ایران قطع کنند ، از سوی این اتحادیه تحریم می شوند و ما بسیار امیدواریم که فشار جهانی سبب عقب نشینی و شکست آمریکاییها شود .

وی گفت : از آنجائیکه قیمت گذاری کالاها و تائید نهایی قیمت ها و نظارت بر بازار بر عهده وزارت صنعت ، معدن و تجارت می باشد ، همه مسئولین و مردم از ما توقع دارند و لذا ما با تمام توان تلاش خواهیم نمود تا مشکلات بازار را به حداقل برسانیم .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 588
  • کد خبر : 48919