عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » یکی از اهداف مهم دولت توجه به جوانان است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان :

یکی از اهداف مهم دولت توجه به جوانان است

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: یکی از اهداف مهم دولت توجه به جوانان است که امیدواریم ما هم بتوانیم از پتانسیلهای جوانان سازمان به بهترین نحو استفاده نماییم.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، حسینقلی قوانلو در نخستین جلسه گروه مشاوران جوان سازمان با ارائه برنامه های این سازمان در سال 94 گفت: راه اندازی سازمان منطقه آزاد اینچه برون، آغاز عملیات اجرایی فولاد دو میلیون تنی اترک گلستان و رسیدن به صادرات غیر نفتی 600 میلیون دلاری مهمترین برنامه های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در سال جدید می باشد .

 وی از مشاورین جوان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان خواست تا مطالعات خود را افزایش داده و با مطالعه در زمینه های مختلف از جمله منطقه آزاد، کارخانه فولاد و شهرک متالوژی که از برنامه های مهم در دست اقدام استان در بخش صنعت، معدن و تجارت می باشند، به سازمان کمک فکری دهند .

 وی همچنین گفت: مشاورین جوان سازمان بیندیشند و راهکار ارائه نمایند که چگونه می توانیم مراجعات ارباب رجوع به سازمان را کاهش دهیم .

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: سازمان باید به سمت ارائه خدمات الکترونیکی پیش رفته و تلاش نماید تا کلیه خدمات را در بستر الکترونیکی و اینترنتی به مشتریان خود ارائه نماید.

 در این جلسه مشاوران جوان سازمان نیز مشکلات و پیشنهادات حوزه کاری مربوط به خود را ارائه نمودند .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 1058
  • کد خبر : 8703