عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انتخابات کانون کارآفرینان استان گلستان برگزار شد


انتخابات کانون کارآفرینان استان گلستان برگزار شد

انتخابات کانون کارآفرینان استان گلستان برگزار شد

انتخابات اعضای هیات امنای کانون کارآفرینان استان گلستان با حضور مازندرانی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از اعضای کانون کارآفرینان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، در این جلسه مازندرانی ضمن تقدیر از کارآفرینانی که عاشقانه و با تمام توان در عرصه تولید و اشتغال در راستای توسعه و شکوفایی اقتصاد تلاش می کنند اظهار کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور بیش از هرزمان در مقطع کنونی نیاز به تعامل و همکاری شرکای اجتماعی داریم.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان تصریح کرد: کانون کارآفرینان استان که متشکل از کارآفرینان برترو صاحبنظران حوزه کارآفرینی است، بعنوان اتاق فکری برای توسعه کارآفرینی استان است.

وی افزود: کانون کارآفرینان به عنوان بخش خصوصی باید مطالبه گر باشد و با مراکز تصمیم سازی و تصمیم گیری در استان ارتباط برقرار کند.

مازندرانی تاکید کرد: بخش خصوصی برخلاف بخش دولتی، پویا و فعال است و نباید درگیر روندهای طولانی و کندکننده بروکراتیک شود.

وی با تاکید بر تدوین مطالبات کانون در یک بسته علمی و کاربردی به مراکز تصمیم ساز در استان، اذعان کرد: ایجاد جایگاهی مناسب و درخور کانون کارآفرینی در استان و همچنین دخیل نمودن کانون در تصمیم گیریها و واگذاری برخی امورات مرتبط با کارآفرینی به کانون، از مطالبات شایسته کانون کارآفرینی باشد.

در این جلسه بی باک مدیر اشتغال و توسعه کارآفرینی استان، ضمن تشریح دستورالعمل تشکیل کانونهای کارآفرینی و نحوه برگزاری انتخابات توضیحاتی ارائه کرد.

در ادامه افراد نامزد انتخابات، ضمن معرفی خود بهارائه عناوین برنامه های خود پرداختند وپس از رأی گیری، زلیخا عادلی، دکتر کامیار عادل، دکتر حسین رحمانی، امیرحسین ساداتی، دکتر مسعود شکیبا و فرشته سلیمانی به ترتیب حائز بیشترین آراء شده و به عنوان اعضای اصلی غیردولتی و پوران خوش قلب به عنوان عضو علی البدل غیردولتی هیات امناء کانون کارآفرینان استان گلستان انتخاب شدند.

 

انتخابات کانون کارآفرینان استان گلستان برگزار شد

انتخابات کانون کارآفرینان استان گلستان برگزار شد

انتخابات کانون کارآفرینان استان گلستان برگزار شد

 

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 633
  • کد خبر : 54114