عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برپایی جلسه هم اندیشی راه اندازی گذرهای فرهنگ و هنر در گلستان


برپایی جلسه هم اندیشی راه اندازی گذرهای فرهنگ و هنر در گلستان

برپایی جلسه هم اندیشی راه اندازی گذرهای فرهنگ و هنر در گلستان

جلسه هم اندیشی وتبادل نظر پیرامون راه اندازی گذرهای فرهنگ و هنر در گلستان با حضور معاونت فرهنگی و هنری و روسای ستادی و شهرستانی در روز شنبه 15 دی ماه برپا شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در این جلسه که با هدف تبیین و تشریح اهداف راه اندازی گذرهای فرهنگی و هنری در شهرستان و هم اندیشی پیرامون این گذرها تشکیل شده بود مطالبی درباره نحوه انتخاب و جانمایی گذرها، سازه ها و زیر ساخت های لازم برای راه اندازی و پرداخت تسهیلات حمایتی طرح شد.
همچنین در این جلسه چیدمان و فضاسازی،نحوه حضور و بهره مندی هنرمندان از گذرهای فرهنگی و تسهیلات حمایتی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در ادامه این نشست اهداف و ضرورت های لازم برای راه اندازی سینماهای سیار در شهرستان های استان گلستان و نحوه تبلیغات، جانمایی سینما و استفاده از ظرفیت های درون سازمانی برای محقق شدن آن بحث شد.
یادآور می شود طرح سینما سیار در راستای سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به منظور ارائه خدمات با کم ترین هزینه در مناطق کم بهره و محروم از سینما انجام می پذیرد و طرح راه اندازی گذرهای فرهنگ و هنر با هدف تقویت ظرفیت های مردمی در حوزه فرهنگ و هنر و افزایش دسترسی مردم به آثار و خدمات فرهنگی و هنری ایجاد می شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .