عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب در زندان گنبد


همایش تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب در زندان گنبد

همایش تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب در زندان گنبد

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندان های گلستان؛ بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همایش تخصصی تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در زندان گنبد با حضور مختاری مدیر زندان و حاج آخوند خوجملی امام جمعه اهل سنت نگین شهر و حجت الاسلام والمسلمین حسینی رییس اداره فرهنگی تربیتی و روحانیون اعزامی از قم برگزار گردید.

در این مراسم بعد از تلاوت آیاتی چند از آیات کلام ا... مجید آخوند خوجملی ضمن تبریک ایام ا... دهه مبارک فجر بیان داشت:نکته ای که در اینجا مد نظر است این است که بین فرق اسلامی یک نقطه وجود دارد که در آن نقطه هیچ اختلافی بین فرق اسلامی نیست وآن محبت و ارادت به نبی مکرم اسلام است.این یک نقطه اجتماع واتحاد است روی آن بایستی تلاش شود.
وی افزود: امروز مسلمانان وحدت اسلامی را جدی بگیرند.سیاستمداران استعمارگر به خوبی می دانستند اگر هویت یکپارچه جهان اسلام شکل بگیرد راه بر سیطره سیاسی و اقتصادی آنان بسته خواهد شد.
وی افزود: شما تاریخ اسلام را ملاحظه کنید خواهید دید که اختلافات اولیه  تا بقیه ی اختلافات که در طول زمان بین فرق اسلامی مخصوصا در زمان های بیشتریبین شیعه وسنی اتفاق افتاده است تقریبا سرنخ این اختلافات در تمام بلاد اسلامی دست قدرت هاست.
به گفته آخوند خوجملی، این برکت انقلاب اسلامی است که ما از چنان اتحاد و همدلی برخورداریم که هیچ خللی درآن رخ نمی دهدو شیعه وسنی باید خود را متعهد کنند و از همدیگر حراست وپشتیبانی کنند. این برکت انقلاب اسلامی است که ما از چنان اتحاد و همدلی برخورداریم که هیچ خللی درآن رخ نمی دهد. 

همایش تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب در زندان گنبد

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 405
  • کد خبر : 57069