عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هم اندیشی دستگاه های فرهنگی استان گلستان با موضوع سیل تشکیل شد


جلسه هم اندیشی دستگاه های فرهنگی استان گلستان با موضوع سیل تشکیل شد

جلسه هم اندیشی دستگاه های فرهنگی استان گلستان با موضوع سیل تشکیل شد

جلسه هم اندیشی دستگاه های فرهنگی استان گلستان با موضوع برنامه های فرهنگی هنری پیشنهادی دستگاه ها برای سیل زدگان با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه های فرهنگی در ظهر دوشنبه 19 فرودین ماه در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد  اسلامی گلستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن قدردانی از شرکت کنندگان در نخستین جلسه هم اندیشی و ابراز همدردی با آسیب دیدگان حادثه سیل، به ضرورت توجه به آینده فکری کودکان آسیب دیده از سیل ، حفظ روحیه و سلامت روحی و توجه به مسئله فرهنگ تاکید کرد.
وی حوزه فرهنگ را مظلوم دانست که همواره مورد کم توجهی قرار گرفته و افزود: چند فرهنگی بودن و تنوع اقوام در استان گلستان یک ظرفیت بزرگ فرهنگی است که باید بدان توجه ویژه ای شود.
این مدیر استانی ادامه داد: اگر این فعالیت های جزیره ای را یکجا کنیم و با هم افزایی و اولویت بندی چند موضوع را محور قرار دهیم می توانیم شاهد رشد و بلوغ مباحث زیر بنایی فرهنگ شویم.
یادآوری می شود توجه به خدمات اجتماعی فرهنگی، توجه به بهداشت روان و بهره مندی از ظرفیت روحانیان و مبلغان اهل سنت، برپایی کارگاه های آموزشی حرفه آموزی و فرهنگی و هنری، توجه به نیازسنجی و آسیب شناسی فعالیت ها از عمده موارد مطروحه و پیشنهادی شرکت کنندگان در جلسه بود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .