عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان از استان‌های موفق و پیشتاز در برپایی جشنواره روستا و عشایر در سطح کشور است


گلستان از استان‌های موفق و پیشتاز در برپایی جشنواره روستا و عشایر در سطح کشور است

گلستان از استان‌های موفق و پیشتاز در برپایی جشنواره روستا و عشایر در سطح کشور است

«حجت‌الاسلام حبیب رضا ارزانی» مشاور وزیر و دبیر شورای فرهنگ و هنر روستا و عشایر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین افتتاحیه نخستین جشنواره فرهنگی هنری بهار روستا و عشایر استان گلستان که عصر چهارشنبه 29 خردادماه در روستای مرزبن آزادشهر برگزار شد، ضمن قدردانی از عوامل برپای این رخداد فرهنگی هنری، اظهار کرد: با توجه به اعتبارات محدودی که در کل کشور داریم جشنواره فرهنگی هنری بهار روستا را در چند استان برگزار می‎کنیم.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، حجت‌الاسلام حبیب رضا ارزانی افزود: استان گلستان استان پیشتاز و موفق در برگزاری این جشنواره فرهنگی و هنری بهار روستا در کشور است و این جشنواره در سه‌نقطه‌ی زیبای استان در غرب، شرق و مرکز استان برگزار می‌شود.

حجت‎الاسلام ارزانی یادآور شد: این جشنواره به معرفی فرهنگ غنی اقوام کمک می‌کند و اگر جوانان ما فرهنگ خود را به درستی بشناسند به سراغ فرهنگ بیگانه و غربی نمی‌روند.

وی بابیان اینکه باید تلاش کنیم در این جشنواره‌ها فرهنگ ایرانی اسلامی را معرفی کنیم، افزود: در فضایی زیبا و درخشان، نخستین جشنواره فرهنگی و هنری بهار روستا و عشایر در استان گلستان آغازشده و امیدواریم که جشنواره فرهنگی و هنری بتواند به رونق تولید و اقتصاد روستاها کمک کند.

یادآوری می‌شود جشنواره فرهنگی هنری بهار روستا و عشایر استان گلستان از 29 خردادماه به مدت سه روز در روستای مرزبن شهرستان آزادشهر، 6 تیرماه در روستای بالا جاده شهرستان کردکوی و 13 و 14 تیرماه در روستای زیارت شهرستان گرگان این جشنواره فرهنگی و هنری اجرا می‌شود.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .