عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » الکترونیکی کردن فعالیت ها از ملزومات است

رییس شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

الکترونیکی کردن فعالیت ها از ملزومات است

الکترونیکی کردن فعالیت ها از ملزومات است

 رییس شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: الکترونیکی کردن فعالیت ها و کم کردن دخالت انسان ها در دنیای امروز از ملزومات است.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، سعید مازندرانی در پنجمین جلسه شورای هماهنگی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های دستگاهها در 6 ماهه اول سال اظهار کرد: سال 99 با بیماری همه گیرکرونا همراه بود و لازم است تمامی دستگاههای زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر الکترونیکی نمودن فعالیت ها تاکید ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: حرکت از روش های سنتی به روش های الکترونیک امروزه یک ضرورت است نه انتخاب

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: با همکاری دستگاههای همکار در استان، کارنامه ای درخشان برای این مجموعه رقم خورده است.

وی در ادامه تاکید کرد: شفاف سازی همه ادارات و زیر مجموعه وزارت مهم است و نهادهای مالی و تولیدی باید درآمدها، مزایده ها، مناقصه ها، اجاره ها و... شفاف سازی شود و در مواقع نیاز به مردم اطلاع رسانی شود.

وی خاطر نشان کرد: لیست بروز دریافت کنندگان تسهیلات مشاغل خانگی و فراگیر، روستایی و عشایری در سایت اداره موجود است.

پهلوری مدیر صندوق کارآفرینی گلستان در ادامه اظهار کرد: از محل تفاهم نامه های فی مابین میراث فرهنگی و گردشگری پنجاه و هفت میلیارد ریال، جهاد کشاورزی یکصدو شصت میلیارد ریال، پایاینه حمل و نقل یک و نیم میلیارد ریال، تعاون، کار و رفاه اجتماعی پنج میلیارد ریال، ورزش و جوانان بیست و دو میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی اذعان کرد: حمایت مالی طرح های اشتغال روستتایی با هدف 14 روستای بدون بیکار در هر شهرستان یک روستای بدون بیکار ادامه دارد.

الکترونیکی کردن فعالیت ها از ملزومات است


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 240
  • کد خبر : 77405