عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست سرپرست شرکت گاز استان گلستان و مدیرکل بازرسی استان

با هدف هم افزایی و هم اندیشی صورت پذیرفت:

نشست سرپرست شرکت گاز استان گلستان و مدیرکل بازرسی استان

 در نشست مدیرکل بازرسی و سرپرست شرکت گاز استان گلستان در خصوص مباحث مرتبط بین دو دستگاه تبادل نظر شد.

به گزارش روابط عمومی، در این نشست که به میزبانی اداره کل بازرسی استان برگزار گردید، سرپرست شرکت گاز استان گلستان با ابراز قدردانی از مساعدت حاجی مشهدی، استفاده از برخی از نظرات مشورتی، راهبردها و تجارب ارزنده بازرسی استان را در راستای انجام امورات سازمانی بسیار مفید و راهگشا خواند ه که می تواند گره گشای  برخی موانع و مشکلات موجود برای رسیدن به توسعه همه جانبه باشد.
مهندس طالبی  افزود: علیرغم تحریمهای ظالمانه، تنگناها و افزایش قیمتهای اجناس وتجهیزات گازرسانی ،خوشبختانه با همت و تلاش های صورت گرفته و همکاری بسیار خوب سایر دستگاههای استان، همه پروژه های گازرسانی در بخشهای روستایی و صنعتی فعال و در مرحله اجرا می باشند.
در همین راستا مدیر کل بازرسی استان گلستان نیز ضمن خوشامدگویی، مطالبی را در خصوص موارد مشترک بین دوسازمان و ضوابط موجود درانجام فعالیت ها ارائه نموده و در ادامه بر افزایش سطح تعاملات تاکید کرد.
 حاجی مشهدی با تشریح جایگاه سازمان بازرسی بعنوان  ناظر برعملکرد سایر دستگاهها اظهار داشت: به منظور حصول اطمینان از حسن جریان امور نیاز است اداره کل بازرسی علاوه برنظارت بر اجرای صحیح مقررات، با مدیران اجرایی همفکری و تعامل بیشتری داشته باشد تا اجرای قانون را تسهیل و راه کارهای مناسب پیدا نماید.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .