عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فراخوان ارسال محتوا از ادوار گذشته جشنواره اقوام با همکاری فعالان حوزه تولید محتوا استان برگزار می‌شود


فراخوان ارسال محتوا از ادوار گذشته جشنواره اقوام با همکاری فعالان حوزه تولید محتوا استان برگزار می‌شود

فراخوان ارسال محتوا از ادوار گذشته جشنواره اقوام با همکاری فعالان حوزه تولید محتوا استان برگزار می‌شود

 معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان در چهارمین جلسه برنامه‌ریزی برگزاری مجازی جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام گفت: فراخوان ارسال محتوا از ادوار گذشته جشنواره اقوام با همکاری فعالان حوزه تولید محتوا استان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی و امورفرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، یاسر قندهاری روز یکشنبه 23 آذرماه 99 در چهارمین جلسه برنامه‌ریزی برگزاری مجازی جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام که با حضور اعضای کمیته‌های برگزاری این جشنواره برگزار شد، گفت: با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا و در راستای اهمیت این جشنواره، چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام در سال جاری به‌صورت مجازی و با تأکید بر تولید محتوا در انواع مختلف از برنامه‌های اجرایی ادوار گذشته برگزار خواهد شد.
او خاطرنشان کرد: کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی جشنواره چهاردهم با همکاری فعالان حوزه تولید محتوا فراخوانی در خصوص ارسال آثار عکس و فیلم از ادوار گذشته جشنواره اقوام برگزار خواهد کرد که در روزهای آینده این فراخوان اطلاع‌رسانی می‌شود.
معاون گردشگری استان گلستان تصریح کرد: خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و فعالین فضای مجازی استان از ظرفیت بالقوه‌ای برخوردار هستند که حتما برای برگزاری هر چه‌بهتر جشنواره چهاردهم در فضای مجازی از نظرات و پیشنهاد‌ها فعالین این حوزه‌ها استفاده خواهیم کرد.
او بیان کرد: در این دوره از جشنواره به معرفی روستاهای هدف گردشگری استان، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و سنتی و همچنین ظرفیت‌های صنایع‌دستی روستایی تأکید می‌شود.
جشنواره فرهنگ اقوام ایران‌زمین در گلستان با توجه به استقبال بی‌سابقه مردم و مسئولین تاکنون در سیزده دوره با حضور مهمانان خارجی، سفرا و کارداران کشورهای مختلف، خبرنگاران داخلی و خارجی در بخش‌هایی نظیر حضور و معرفی فرهنگ‌های مختلف ایران‌زمین و اجرای برنامه‌های بومی محلی شامل موسیقی آیینی اقوام، سرودهای فولکلوریک،آداب‌ورسوم، برپایی غرفه‌های صنایع‌دستی و سوغات، ایجاد سیاه‌چادر عشایر و اقوام، برپایی سازه‌های سنتی روستایی، برگزاری مسابقات و برنامه‌های علمی برگزارشده است.

فراخوان ارسال محتوا از ادوار گذشته جشنواره اقوام با همکاری فعالان حوزه تولید محتوا استان برگزار می‌شود


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .