عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پایداری و استمرار جریان گاز استان گلستان مورد تاکید قرار گرفت


پایداری و استمرار جریان گاز استان گلستان مورد تاکید قرار گرفت

 همزمان با شروع فصل زمستان و ورود هوای سرد به کشور و افزایش شدید مصرف گاز، جلسه مدیریت بحران جهت پایداری جریان گاز در سطح استان برگزارشد.

 دراین جلسه، سرپرست شرکت گازاستان گلستان با تاکید بر کنترل و نظارت مستمر روسای گازرسانی،بر روند صحیح استفاده از گازطبیعی توسط ادارات استان تأکید کردند.

وی افزود:درصورتی که ادارات در خارج از وقت اداری نسبت به خاموش نمودن دستگاه گازسوز بی‌توجه باشندویا دمای مجاز را رعایت ننمایند با اخطار قبلی گاز آنها قطع می گردد. ضمن اینکه به منظور پایش دمای ادارات و قطع و وصل گاز، اکیپی را تشکیل دادیم .

 مهندس طالبی همچنین اظهارداشت:اولویت شرکت گاز پایداریو استمرار جریان گاز بخش خانگی بوده و ازهم استانی های گرامی درخواست داشت تا درمرحله عبور ازسرما نسبت به صرفه جویی حداکثری اقدام نمایند.ضمن اینکه درصورت لزوم محدودیت مصرف گاز در صنایع نیز اعمال خواهد شد و صنایع ملزم به استفاده ازسوخت دوم‌خواهند بود.

وی با تاکید بررعایت دمای آسایش بین 18-21 سانتیگراد درادارات و منازل افزود: این شرکت به منظور آگاهی مردم شریف استان، ازطریق صدا و سیما،کانالهای پربیننده رسانه ای ومجازی و ایستاگرام نیز فرهنگ سازی مدیریت مصرف ایمن و بهینه ازگازطبیعی را انجام می دهد.

در این جلسه همچنین نجاریان رئیس پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت گازاستان گلستان ضمن ارائه گزارش ازگروه بندی های واکنش سریع درسطح شرکت و آمادگی لازم دربخش تجهیزات،شرایط را برای هرگونه آمادگی دربرابر مواقع اضطراری مثبت ارزیابی نمود.


 

  


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .