عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیش از 99 درصد خانوار شهرستان گرگان از نعمت گاز بهره مندند

رئیس بهره برداری شرکت گاز استان گلستان:

بیش از 99 درصد خانوار شهرستان گرگان از نعمت گاز بهره مندند

رئیس بهره برداری شرکت گاز استان گلستان گفت: شهرستان گرگان به عنوان مرکز و پرجمعیت ترین شهر استان گلستان با دو منطقه گازرسانی، نزدیک به 99/5 درصد خانوار آن از نعمت گاز بهره مند می باشند.

به گزارش روابط عمومی، مهندس حامد ا... مقصودلو رئیس بهره برداری مرکزاستان گلستان در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شرکت گاز این رابطه افزود: تاکنون به منظورگازرسانی به شهرستان مذکور بالغ بر 1368 کیلومتر لوله گذاری انجام شده که 27 کیلومتر آن در سال جدید اجرا شده  است .

وی در ادامه گفت: ازمجموع  95  روستای شهرستان  گرگان تعداد 94 روستا قابلیت گازرسانی داشتند که تاکنون تعداد 91 روستا از نعمت گاز بهره مند گردیده اند و گاز رسانی به 3 روستای شاهکوه علیاه، شاهکوه سفلی و چهار باغ نیزدر دست اجرا بوده و یک روستا نیزشهرستان نیز در حال حاضر شرایط گازرسانی را ندارد.
وی افزود:عملیات گازرسانی به 3 روستای  مذکور با 55 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است که در صورت فراهم بودن شرایط لازم تلاش داریم تا درایام هفته دولت سال 1400 به بهره بردری برسند.
رئیس بهره برداری مرکز استان گلستان تصریح کرد: تاکنون در شهرستان گرگان تعداد 162 هزار مشترک گاز جذب، بالغ بر 62 هزار و 420 انشعاب نصب و بیش از  175 هزار خانوار این شهرستان از این سوخت طبیعی بهره مند شده اند.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .